Hírek
23584 hír az adatbázisban
Új falfestményen üzen a Telekom a Krisztina körúton
Marketinginfo.hu - 2016-10-14 09:07
Outdoor/indoor

A Magyar Telekom jóvoltából megújult a vállalat 1. kerületi Krisztina körúti székházával szembeni épület tűzfala 2016. október közepén.

Az infokommunikáció összeköt és hidat képez jelenünk és a fenntartható, élhető jövőnk között - üzeni a Magyar Telekom azon az új tűzfal festményen, amelyet a vállalat 1. kerületi Krisztina körúti székházával szemben lévő lakóépületre festettek a Telekom megbízásából a Színes Város Csoport által felkért művészek 2016. október közepén. A vállalat az új grafikán hívja fel a figyelmet a hello holnap! elnevezésű mobil applikációjára is, amely segítségével a fenntarthatósághoz kapcsolódó önkéntes munkával, valamint játékos feladatokkal pontokat gyűjthetünk, amely pontokat a felhasználók forintokra válthatnak és támogatásként szétoszthatnak az általuk választott civil szervezet számára.

A tűzfalfestésnek több évtizedes hagyománya van a Telekomnál, hiszen a vállalat az elsők között készíttettetett ilyen típusú művészeti projektet Magyarországon az 1990-es években. A Telekom segítségével most megújult tűzfal a Budapest, 1. kerület Krisztina körút 30. szám alatt lévő társasház tulajdona, míg hasznosítását a Színes Város Csoport mögött álló alapítvány végzi, Magyarország első tűzfal- és köztérszínesítő szervezete. A mozgalommá alakult kezdeményezés célja, hogy a művészet kivonuljon az utcára, a közterekre, azaz az emberek ne csak a galériákban találkozhassanak magukkal a képzőművészeti alkotásokkal és az általuk közvetített üzenettel.

"A vállalatcsoport hisz abban, hogy az infokommunikáció eszköz lehet a fenntarthatóságban, ezért a Telekom felelősséget érez az élhető jövőért és a maga eszközeivel építeni kívánja azt" - mondta el a kivitelezés kapcsán Szomolányi Katalin a Telekom Vállalati fenntarthatósági központjának vezetője. "A most megújuló tűzfal ezért kettős célt szolgál: nemcsak megszépíti a környezetünket, hanem az élhetőbb és szerethetőbb jövő fontosságát is üzeni számunkra."

A falfestmény tervezője, Suhai Dóra grafikus - az Isobar ügynökség art direktora - a kivitelezés kapcsán elmondta: "Nagy öröm volt számomra a megbízás, hiszen a környezetkímélő, fenntartható életforma közel áll hozzám, és szerencsére ez már magánemberként is egyre inkább kivitelezhető"

"Fontos számunkra, hogy a Magyar Telekomban egy olyan partnerre találtunk, amely művészeti projektként és nem hirdetésként tekintett a falra kerülő kreatívra" - mondta el Flór Péter, a Színes Város Csoport főtitkára. "Igazi együttműködésben dolgoztunk, így például amikor a terv elkészítésére kiírt tenderre beérkeztek a pályaművek, a Telekom képviselőivel együtt mi is részt vettünk a zsűrizésben. Jó volt látni azt a rugalmasságot a Telekom részéről, amely lehetővé tette az üzleti, művészeti, műfaji és kivitelezési szempontok együttes érvényesülését."

A Telekom az ügyhöz kapcsolódó együttműködésekkel, programokkal és olyan célzott szolgáltatásokkal, mint a hello holnap! applikáció is gyakorolja támogató tevékenységét. A hello holnap! applikáció a Telekom okostelefonnal rendelkező ügyfelei számára érhető el, amely segítségével a felhasználók a fenntarthatósághoz és a környezetvédelemhez kapcsolódó játékos feladatokban, önkéntes munkákban vehetnek részt. Az applikációban összegyűjtött pontokat a felhasználók hat civil szervezet számára tudják felajánlani, többek között a Budapest Bike Maffia, az ételosztással foglalkozó Heti Betevő, a Magyar Madártani Egyesület, a Magyar Természetvédők Szövetsége, a Suhanj! Alapítvány és az Autonómia Alapítvány részére. A Telekom pedig ezeket a felajánlott pontokat valódi forintokra váltja, és átutalja a kedvezményezett szervezet számára.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Falfestmény az egészségügyi dolgozóknak
  Sportolásra buzdító hatalmas tűzfalfestmény
  A MOME hallgatójának terve került egy XI. kerületi tűzfalra
  Da Vinci, Picasso, Dalí művei a kifutón
  Tűzfalfestmények a Színes Város fesztiválon
  A Telekom téli kampánya
  Márka-életcélt közvetít a Telekom üzenete
  Grandiózus falfestmény lett Adele-ből és Beyoncéból

További hírek ebben a kategóriában

Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...
Egyesült a két svéd outdoor márk...