Hírek
22088 hír az adatbázisban
Az Apple, a Google és a Coca-Cola a TOP3 márka
Marketinginfo.hu - 2016-10-10 17:00
Márkák

Az Interbrand elkészítette a legértékesebb márkákról szóló rangsorát.

Márkaérték szempontjából csúcson van az Apple: a márkanév jelenleg 178 milliárd dollárt ér, 5%-kal többet mint egy éve. Százalékpont alapján többet nőtt (+11%) a Google márkaértéke, amelyet így 133 milliárd USD-re becsül az Interbrand. A dobogó harmadik helyén a Coca-Cola található, 73 milliárd dolláros értékkel (-7%).

A 100-as listán az utolsó hely a Tesla-é.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét a Google a legerősebb márka Magyarországon
  Az Apple a Forbes 100-as toplista élén
  Folytatódnak a Google vállalkozásoknak szóló képzési programjai
  Az új Coca-Cola zero Lemon
  Az Apple és a Google maradt idén is a világ legértékesebb márkája
  Coca-Cola és négy egyetem a duális képzésben
  Millward kutatás: megelőzte a Google az Apple-t
  Harmadik éve az Apple a legmenőbb

További hírek ebben a kategóriában

Magyar fejlesztésű fitneszgépet ...
Nagyszabású elektromobilitási of...
A Ford T-modell a Közlekedési Mú...
Erős évre számít a Kia az idén a...