A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a kreativ.hu online szakmai portállal és a Petőfi Rádióval együttműködésben, a Multicom támogatásával 5. alkalommal is megrendezi a Call Center Hangszépségversenyét.
A megmérettetésre október 23-ig várják minden telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák jelentkezését, aki úgy érzi, jó eséllyel indul az idei legszebb női vagy férfi hang címért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt. Az idei megmérettetésen a Petőfi Rádió műsorismertető szövegének egy részletét kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez.
Az előző évektől eltérően idén egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a www.kreativ.hu oldalára kerül ki november elején. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A szavazást és a döntőzsűrizést november 9-én zárják le.