Hírek
23592 hír az adatbázisban
Társasjáték a Sopronitól
Marketinginfo.hu - 2016-10-04 16:04
Márkák

A játékosok útját olyan járművek segítik, mint a bicikli, a kigyulladt kék busz vagy a lovaskocsi, a kupakokat pedig egy Balsorskártya húzásával lehet megszerezni vagy éppen elveszteni.

Ki nevet a végén? A Soproni szerint mindenki! A márka ezt egy eddig nem alkalmazott eszközzel éri el: elkészítette saját társasjátékát, hogy feldobja a kocsmában ücsörgők jókedvét. A társasági sörjáték a Soproni vendéglátóegységeiben érhető el.

A Soproni olyan társasjátékkal lepte meg a nagyközönséget, ami felpörgeti az átlagos baráti találkozókat és megalapozza a jó hangulatot. A Mindenki nevet a végén játékban külön-külön vagy akár csapatban lehet összemérni a szerencsét- vagy éppen balsorsot -, és az nyer, aki leggyorsabban körbejárja az országot a Soproni kupakokba rejtett betűit kigyűjtve. A játékosok útját olyan járművek segítik, mint a bicikli, a kigyulladt kék busz vagy a lovaskocsi, a kupakokat pedig egy Balsorskártya húzásával lehet megszerezni vagy éppen elveszteni.

A Soproni tavasszal indította el az 'Ami közös bennünk' imázskampányát, melynek célja, hogy a márka humorosan hívja fel a figyelmet a magyarok jellemzőire. A Soproni a társasjátékában még több olyan vicces és érdekes sajátosságra mutat rá a Balsorskártyákkal, amelyekről mindenkinek eszébe jut egy ismerős személy vagy szituáció.

"A társasjátékot azért hoztuk létre, mert a magyarok szokásait bemutató reklámfilmeken túl, szerettünk volna közös élményt nyújtani fogyasztóinknak. Bízunk benne, hogy a társasjátéknak köszönhetően kellemesebben teljenek a hűvös, őszi esték a Sopronis kocsmákban és vendéglátóhelyeken"- mondta Molnár Orsolya, a Soproni márkamenedzsere.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan vehetünk szuper társasjátékokat kedvező áron? (x)
  Memóriafejlesztő társasjátékok gyerekeknek (x)
  Megvolt a harmadik Soproni Sörrally
  A Soproni keresi az ország legjobb sörfőzőit
  A Soproni új kampánya
  Keveset költünk társasjátékra
  A víz jegyében telt a második Soproni Sörrally
  Felsőerjesztésű Ale sörrel debütál a Soproni
  Új reklámfilmekkel jön a Soproni
  A magyarok tulajdonságaira fókuszál a Soproni

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...