Október 3-án startolt a márka legújabb fogyasztói promóciója, melyhez a HPS Experience készített filmet.
Az öt hetes promóció mechanizmusának alapja a csapatjáték, ezért a márka központi karaktere, az Edző egy saját képmására teremtett, ámde valódi játékra alkalmatlan attrap team kíséretében jelenik meg. Az Edző eddig egyéni felkészítéssel segítette játékosait, de most bebizonyítja, hogy képes összefogni őket az értékes nyereményekért.
"Az üzenet nem más, minthogy Álljunk össze és játsszunk együtt a feljutásért! Ezt egy online felületre készült, VHS-korszakot idéző videóban mutatjuk meg, amihez 30 különböző, életnagyságú Edző attrapot gyártottunk le. A kampány kiterjesztéseként az attrap team Budapest több forgalmas pontján is feltűnik majd, a vállalkozó kedvűek tehát ténylegesen beállhatnak az Edző csapatába" - árulta el Persely Tamás, a HPS szövegírója.