Hírek
23592 hír az adatbázisban
Kávés promóciót tart az OMV
Marketinginfo.hu - 2016-09-29 11:09
Promóció

A kávé világnapja alkalmából több mint száz magyarországi töltőállomásán harmadáron kínálja a saját fejlesztésű presszókávét és cappuccinót az OMV.

"A töltőállomások közötti versenyben egyre nagyobb előnyt jelent a minőségi kávé, a VIVA blend pozitív hazai fogadtatását pedig az elmúlt években folyamatosan emelkedő kávéforgalom támasztja alá" - mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója. Az OMV magyarországi benzinkútjain idén várhatóan már több mint 2,5 millió csésze frissítő italt értékesítenek - ez százalékos arányban kétszámjegyű éves növekedést jelent. A magyarországi autósok két kedvence a presszókávé és a cappuccino: több mint háromnegyedük e két variáció közül választ, ha utazás közben betér egy kávéra.

Az OMV idén nyártól kizárólag méltányos kereskedelemből származó, azaz FAIRTRADE minősítéssel rendelkező kávét kínál 101, VIVA kávézóval rendelkező töltőállomásán. A FAIRTRADE nemzetközi civil szervezetként garantálja, hogy a termelőktől a fenntarthatóság és kedvezőbb kereskedelmi feltételek jegyében kerüljön a töltőállomásokra a minőségi kávé - lehetőséget teremtve környezetbarát technológiák alkalmazására.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újratölthető kávéscsészék az OMV-nél
  A Costes étterem nyári szendvicskollekciója az OMV-töltőállomásokon
  A jövő benzinkút
  Nemzetközi díjat nyert az OMV hazai kampánya
  A presszókávé a magyar autósok kedvence

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t