Hírek
22673 hír az adatbázisban
Óriási OOH kampányban az O2
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-09-26 12:05
Outdoor/indoor

A londoni Waterloo állomáson markáns jelenléttel hirdette az iPhone 7-es telefont az O2 mobilszolgáltató.

A szeptember 12-25. közti kéthetes outdoor kampány helyszínéül azért választották a Waterloo-t, mert rendszeresen nagy a tömeg, ígye ezeken a plakátokon hirdették az iPhone éves upgrade programját - írta a Pioneering OOH .




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Csak néhány ötlet, amivel mégis sokat tehetsz iPhone-od akkumulátoráért! (x)
  Az egyediség az iPhone fő vonzereje

További hírek ebben a kategóriában

A Coca-Cola különleges plakátjai...
Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...