Ügyfélközpontúságáért díjazták a K&H-t
Marketinginfo.hu - 2016-09-23 09:04
DM
Egymás után harmadszor lett magyar Nemzeti Bajnok a K&H a European Business Awards-on, ügyfélközpontúság kategóriában. A megmérettetésen idén Európa 34 országának 33 000 vállalata vett részt.
"Hosszú évek óta elkötelezettek vagyunk abban, hogy piaci pozíciónkat és magyarországi szerepünket úgy erősítsük, hogy ügyfeleinknek mindig jobbat és többet nyújtsunk. Az idén jubiláló European Business Awards "Ügyfélközpontúság" kategóriájában elért Nemzeti Bajnok díj elismerése azon erőfeszítéseinknek, hogy az ügyfelekkel kialakított szoros együttműködés révén megértsük pénzügyi igényeiket, és ezeknek megfelelően valóban szükségleteikre szabott termékeket, szolgáltatásokat és tanácsadást nyújtsunk" - mondta el Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója.
"Az ügyfeleink kényelmének növelése és szolgáltatásaink továbbfejlesztése érdekében, az ország második legnagyobb fiókhálózatának fenntartása mellett, továbbfejlesztettük digitális és mobil kényelmi megoldásainkat is. Ezen okból az elmúlt két évben 1 350 millió forintot ruháztunk be digitálizációba, többek között olyan szolgáltatások fejlesztésére, mint a K&H Telecenter Telefonos Bankár, a megújult website, vagy a teljesen átalakított, piacvezető azonosítási eljárást használó mobilbank alkalmazásunk" - tette hozzá Hendrik Scheerlinck.
A sikeres belgiumi és csehországi bevezetést követően idén Magyarországon is elindult a K&H üzletet ide! kampány, amelynek alapja egy microsite, ami a helyi lakosok által az adott környékről hiányolt üzleti szolgáltatásokat mutatja meg a vállalkozóknak. Ezzel szeretnénk segítséget nyújtani a vállalkozó kedvűek számára a piaci szükségletek feltérképezésében és a legjobb üzleti lehetőségek megtalálásában.
A European Business Awards Nemzeti Bajnok elismerése az első lépcsője a nemzetközi megmérettetésnek. A verseny során több mint 100 fős, vállalatvezetőkből és akadémikusokból álló független zsűri értékelte a jelölteket, és választotta ki a Nemzeti Bajnokokat, akik az adott kategóriában képviselhetik országaikat a következő fordulóban. Az elismerést idén a K&H Csoporttal együtt összesen 12 hazai vállalat kapta meg, más-más kategóriákban. A K&H Csoport az "Ügyfélközpontúság" kategória egyik Nemzeti Bajnok lett.
Kapcsolódó cikkek:
K&H a hátrányos helyzetűekért
Nemzetközi elismerést kapott a K&H
Mobilbankos fejlesztés a K&H-nál
|