Hírek
23556 hír az adatbázisban
Rekordokat hozott a 2016-os fesztiválszezon
Marketinginfo.hu - 2016-09-22 12:02
CSR

Harmadik alkalommal szervezett minikonferenciát a fesztiválszezon lezárására a HEINEKEN Hungária. Az is kiderült, mi alapján döntenek a szponzoráció mellett a márkák.

José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója elmondta, a vállalat hosszú évek óta jelen van a magyarországi zenei fesztiválok több, mint 70 százalékán a nagyoktól (VOLT, BalatonSound) a legkisebbekig, és ahogy a fesztiválok évről évre fejlődnek és részben megújulnak, úgy viszi el innovációit a fesztiválközönségnek a sörös cég is. Idén a csapolt sör eladások szépen növekedtek tavalyhoz képest, boom azonban a cider fogyasztásban volt leginkább megfigyelhető.

A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy alkoholgyártó vállalatként különösen nagy figyelmet fordítanak a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésére, a túlivás veszélyeinek megismertetésére a fiatal fesztiválközönséggel, így nem csak innovatív termékeikkel, de edukatív akcióikkal, szóróanyagaikkal is részt vesznek a nyár legfontosabb zenei és kulturális eseményein.

A detox nem buli

Gerendai Károly, a Sziget Fesztivál alapítója, a Sziget Kft. ügyvezetője videós bejelentkezésében elmondta, hogy a nagy fesztiválokon, ahol naponta több tízezren fordulnak meg, a biztonság a szervezők számára prioritás, ugyanakkor a vendégek akkor érzik jól magukat, ha nem keltünk bennük félelmet a túlzottan látható biztosítással.

Az első kerekasztalbeszélgetésen a fesztiválbiztonságról és a felelős alkoholfogyasztásról beszélgettek a résztvevők. Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) szóvivője elmondta, hogy az OMSZ biztosítja a fesztiválokat, mentési tervet dolgoznak ki minden egyes eseményre. "A túlivások számát előre igyekeztünk csökkenteni a Heineken Hungária támogatásával indított A detox nem buli! kampány segítségével" - mondta el Győrfi Pál.

Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária Vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója szerint szerencsére nincsenek nagy változások a balesetekben, nem jellemzőek az extrém esetek. A HEINEKEN Hungária odamegy a felelős alkoholfogyasztást propagáló kampányával, ahol a fiatalok vannak, tehát nem csak termékeivel van jelen a fesztiválokon és a szórakozóhelyeken. "Felelős gyártóként valljuk, hogy a sör ugyan természetes és jó ital, de alkoholtartalma miatt a túlfogyasztása veszélyes lehet, amire minél több embernek fel kell hívni a figyelmét" - hangsúlyozta Pálfalvi Márta.

Az eső nem mossa el a szponzorációt

Sántha Tamás, a Magyar Telekom Szponzoráció és Rendezvénymenedzsment osztályvezetője elmondta, a Telekom a megjelenés minősége, az esemény célcsoportja, és a fesztivál reputációja alapján dönt a szponzorációról. A 2016-os szezon sikeres szezon volt a Telekom számára, erős, jó megjelenéseket kapott a márka, számos fesztiválon rekord számú látogató találkozott az üzeneteikkel. A távközlési nagyvállalatnál helyi kutatással mérik a szponzoráció hatékonyságát. Mivel egy sörös céghez képest kevésbé direkt a kapcsolat a fesztivállal, így kreatív megoldásokkal kell kitűnni a márkák közül, ugyanakkor az élménynek ma már része a közösségi megosztás, ehhez pedig technikai támogatást is nyújt a Telekom, amely idén nyáron 5 nagy fesztiválon volt jelen (EFOTT, Campus, SZIGET, Balaton Sound, VOLT), utóbbi esetében névadó szponzorként. "Az EFOTT mellett az esőben is kitartott a Telekom, hiszen hosszútávú együttműködésekben érdekelt, a vis maior helyzetekkel pedig mi is számolunk egy szabadtéri eseménynél" - mondta el Sántha Tamás.

Zab Gábor, a HEINEKEN Hungária marketing igazgatója elmondta, vállalata közel 100 fesztivált támogat az országban, kommunikációs céljaikban pedig egy televíziós reklámkampánynál is jobban segítik őket ezek a rendezvények. A HEINEKEN Hungária széles márkaportfoliójából azt a terméket választják szponzornak, amelyik leginkább passzol az adott fesztiválhoz és kielégíti az adott közönség igényeit. A fesztiválok kiváló alkalmat adnak a kísérletezésre, klasszikus tesztpiacok, a Soproni American Pale Ale kiváló fogadtatása miatt döntöttek úgy, hogy az ízt bevezetik számos HORECA-létesítményben országszerte. "Az időjárás a söriparban a fesztiváloktól függetlenül is tényező, ezért fontos, hogy mindenki hosszú távon gondolkodjon, jövőre is legyen ott. Mi is számolunk az EFOTT-al, közel 100 fesztivál támogatójaként nem rázott meg minket, hogy az idei EFOTT nem úgy alakult, ahogy a szervezőkkel együtt elképzeltük" - mondta Zab Gábor.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A sport- és rendezvényszponzorációs költés 2018-ban
  Heineken a Fesztiválszezonról
  Több védekező eszköz fogy a nyári fesztiválszezonban
  Gere Jazz Fesztivál Villányban a MINI támogatásával
  Megegyezett a Heineken és a Csíki Sör Manufaktúra
  Bepereltek a Heinekent a vörös csillag miatt
  Eddig jó nyara van a Heinekennek
  Rekordszámú közönség a VOLT Fesztiválon

További hírek ebben a kategóriában

Átadták az idei Green Pledge véd...
500 óvodás évkezdését támogatja ...
71 futballpálya méretű napelempa...
Euromoney Kiválósági Díj