Hűségprogram a Telekomtól
Marketinginfo.hu - 2016-09-20 11:07
Promóció
A most induló Telekom Business Club exkluzív tagságot biztosít telekomos üzleti ügyfeleinek.
A Telekom Business Club kedvezményeit a cég a partnereivel együttműködésben biztosítja. Az elsők között a MOL és E2 Hungary csatlakozott a programhoz. Az induláskor a Telekom Business Club két kedvezményes ajánlatot kínál, amelyből az egyik a MOL Gold és Silver üzemanyagkártya, amellyel a MOL minden Telekom Business Club tagsággal rendelkező ügyfél számára egyedi kedvezményt biztosít. A kártya tulajdonosai többek között országosan egységes listaáron vásárolhatnak bármely MOL töltőállomáson, kedvezőbb árgaranciával, valamint ingyenesen igénybe vehetik a MOL assistance call center szolgáltatását is.
A Telekom Business Club másik nagy partnere, magyarországi energiaszolgáltató piac meghatározó szereplője, az E2 Hungary, aki a földgáz- és áram szolgáltatásaira biztosíthat 5-, illetve 10% árkedvezményt a tagoknak. A Telekom tervei szerint a kedvezményt nyújtó partnerek köre fokozatosan bővül majd a jövőben.
"A Telekom Business Club létrehozásával a célunk egy olyan üzleti lojalitást támogató ajánlat létrehozása volt, ami egyfelől hosszútávon nyújt a vállalkozók napi tevékenységéhez segítséget, másfelől ezzel a lépéssel is szeretnénk növelni ügyfeleink elégedettségét" - mondta Lakatos Péter a Magyar Telekom a kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek:
Lejárt a hagyományos hűségprogramok ideje
Digitálissá alakulnak a Telenor üzletek
Véget ért a Telekom Honlapverseny
|