Sikeresen zárult a Posta Biztosító olimpiai kampánya
Marketinginfo.hu - 2016-09-08 18:00
Promóció
Minden magyar olimpiai érem másnapján kedvezménnyel lehetett utasbiztosítást kötni.
A Posta Biztosító mint a Magyar Olimpiai Csapat arany fokozatú támogatója és egyben biztosítója, 2016. augusztus 5. és 2016. augusztus 21. között "A biztonság aranyat ér" elnevezéssel egy, a Magyar Olimpiai Csapat éremszerzéseihez kapcsolódó promóciós kampányt indított. A hazai sportolók kiváló teljesítményének köszönhetően - összesen 15 érmet szereztek az idei Olimpián - a Posta Biztosító közel 9 ezer ügyfele közel 17 millió forint kedvezményt érvényesíthetett utasbiztosítás-kötéseik alkalmával.
A kedvezmény lényege az volt, hogy amennyiben a Magyar Olimpiai Csapat valamely tagja érmet szerzett a riói olimpián, akkor a versenynapot követő napon a Posta Biztosító éremkedvezményt nyújtott a PostaUtasŐr utasbiztosítás díjából. Aranyérem esetén 20, ezüstérem esetén 15, bronzérem esetén pedig 10 százalék volt a kedvezmény mértéke. A magyar csapat tagjai összesen 8 arany-, 3 ezüst- és 4 bronzérmet nyertek, így összesen 10 napon közel 17 millió forint kedvezményt tudtak érvényesíteni az ügyfelek.
A kampányt bevezető "Együtt a sikerért" elnevezésű image film 257 ezres megtekintést ért el összesen a YouTube és a Facebook csatornákon együttvéve. A Google Adwords és Facebook hirdetési kampánnyal összesen 780 ezer embert sikerült elérni a közel 2,5 hetes időszak alatt. Az online kampánynak köszönhetően közvetlenül több, mint 17 ezren látogattak el a Posta Biztosító utasbiztosítási weboldalára.
Kapcsolódó cikkek:
Nem változik az étel- és italautomaták száma
Integrált kommunikációs kampány a Posta Biztosítótól
|