Tendergyőzelmet követően az Insomnia készíthette a Gyulai Kolbász/Gyulahús Kft. új kampányát, amely reklámfilmet és social media kampányt is magába foglal.
Olyan integrált kampány készítése volt a feladat, amely úgy revitalizálja a Gyulai márkát, hogy a hagyományos értékek sem sérülnek, emellett növelni tudja a márka ismertségét, és fiatalabb célcsoportot is kipróbálásra ösztönöz.
A kreatív koncepció szerint, "Ha valamit igazán kedvelünk, az az életünk részévé válik. Sokan vannak, akiknek a remek ízek és a minőség iránti szenvedélye, és ezen belül is a Gyulai kolbász és más termékek iránti rajongásuk akár extrém mértéket is ölthet"- legalábbis egy reklámfilm erejéig.
A kis jeleneteket egy fontos momentum köti össze: mindenhol fontos szerepet játszik valamilyen utalás a Gyulai ikonikus termékére, a kolbászra, illetve a húsok iránti rajongásra. A kisfilmben így kolbász mintájú ágynemű, csokornyakkendő, valamint kolbász alakú autóillatosító is szerepel. Hiszen az igazán megszállott rajongók szeretik, ha minden a kedvencüket idézi. A kolbászos autóillatosító nem csak forgatási kellék, hanem kóstoltatások, rendezvények alkalmával a valóságban, nyereményként találkozhatunk majd vele.
"Büszkék vagyunk rá, hogy egy tradicionális hazai márka kampányán dolgozhatunk. Nagyon üdítő, amikor az ügynökség és az ügyfél ilyen jól megtalálja a közös hangot, és a közös munka összhangban, egymás ötleteire nyitottan, jó hangulatban telik" - mondta Misinszki Ákos, operatív-ügyvezető.