Az Artvertising szervezi a Moët & Chandon promóciót
Marketinginfo.hu - 2016-09-01 18:00
Promóció
Az elitkategória egyik nagyágyúja is az Artvertisingra bízta event-alapú promóciós mechanizmusának kidolgozását.
Az eladásösztönző események sorát a pezsgők elitjének élvonalába tartozó Moët & Chandon rendezvénysorozatával nyitják. A több állomásos, egész szeptemberben zajló eseményszéria helyszíneit minden esetben a budapesti éjszakai élet egy-egy fellegvárának VIP termei biztosítják.
A fiatalokat célzó promóció során hostessek közreműködésével valódi gyémántokat sorsolnak ki a Moët pezsgőt vásárlók között, melyek valódiságát értékbecsüs állapítja meg a helyszínen. "A vásárláshoz kötött promóció kidolgozását célzó tender kiírásakor a Moët & Chandon prémium jellegéhez illő, újszerű megoldásokat kerestünk. Kijjebb akartuk tolni a prémium kategória kereteit, megmutatni, hogy nincsenek zárt fogalmak. Mindkét célunkat elértük" - nyilatkozta Nagy Gergely, az Artvertising vezetője.
"Ez a luxus világa. Ennek megfelelően igyekeztünk kialakítani a promóciós események koncepcióját. Nagyon büszkék vagyunk, hogy ismét megcsillanthatjuk a csak ránk jellemző, újító szellemiségünket. Reméljük, hogy a rendezvényeink nyomot hagynak majd a pesti éjszakában" - kommetálta a győzelmet Kerék Dávid, a győztes koncepciót kidolgozó csapat vezetője.
Kapcsolódó cikkek:
Neves kreatív szakemberek az Artvertising csapatában
ADRun Futóverseny
Új szakember az Artvertising-nél
Új tulajdonos az Artvertising élén
Hazai designer divatmárka az Artvertisingnál
Menarini az Artvertisingot választotta
Animációs reklámfilmek készültek a Tesconak
Az Artvertising ismét az LG-vel dolgozik
A St. Hubertusnak tervez az Artvertising
Az Artvertising színesíti a Pöttyös kommunikációját
Az Artvertising-gal promóciózik a Pöttyös
|