Sikeres a dinnye promóciós program
Marketinginfo.hu - 2016-08-24 12:45
Promóció
Sikerrel zárult a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum által július közepén indított dinnye promóciós program.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum 2016. július 19-én indított magyar dinnye promóciós programot hat kereskedelmi áruházlánc - az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO és a SPAR - közreműködésével. A kampány célja az volt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a kiváló minőségű hazai görög- és sárgadinnyére, és megismertesse a vásárlókkal az új fajtatípusokat és termékeket. A promóciós program minden eddiginél sikeresebb volt: az egy hónapos kampány során a hat áruházlánc 46 üzletében, összesen 124 alkalommal, valamint három belföldi rendezvényen (EFOTT, Tisza-tavi Vágta, Csabai Nyár) zajlott kóstoltatás. Ezek mellett két balatoni Erzsébet-táborban - Fonyódligeten és Zánkán - hat alkalommal jutottak hozzá hátrányos helyzetű gyermekek a gyümölcsökhöz. A promóciós programmal közvetlenül mintegy 70 ezer fogyasztót sikerült elérni, akik összességében több mint 9 tonna hazai sárga- és görögdinnyét kóstoltak meg. A hazai dinnyetermesztők számára az idei szezon nem volt ideális. Az Európa-szerte tapasztalható kedvezőtlen időjárás miatt csökkent a kereslet a dinnye iránt, beszűkültek az exportpiacok, emiatt csökkentek a felvásárlási árak. A termelők ezért üdvözölték a dinnye promóciós programot, amely részben enyhítette az értékesítési nehézségeket. Az áruházláncok szintén sikeresnek ítélik a kampányt. Tapasztalataik szerint a tavalyi évhez viszonyítva nőtt a hazai, főként a különleges dinnye iránti kereslet, egyre több vásárló kereste például a magszegény, fekete héjú dinnyét. A promóciós program lezárultával nem ér véget az idei dinnyeszezon, szeptember közepéig még vásárolható jó minőségű, hazai dinnye a piacokon és az üzletekben. A visszajelzések alapján sikeres dinnye promóciós programot követően a tervek szerint szeptember közepétől kampány indul a hazai alma népszerűsítésére.
Kapcsolódó cikkek:
Dísznövényeket népszerűsítő kezdeményezés indult
Kampányt indít az agrárkamara a dinnyetermelésért
A SPAR dinnye-roadshow
Már kapható a magyar dinnye a legtöbb áruházláncnál
A hazai dinnye fogyasztását népszerűsítő kampány indult
Magyar dinnye a SPAR-ban
Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
A Tesco árpolitikája ellen tiltakoztak a dinnyetermelők
A hazai dinnyét népszerűsítő program indul
Hazai termelőktől vesz dinnyét a Tesco
Dinnyekampány a SPAR-tól
Magyar dinnye a Lidl-ben
Jól fogyott a dinnye a Lidl-ben
Csak magyar görögdinnye a hazai Tesco-ban
A SPAR a magyar dinnyetermesztésnek támogatója
|