Hírek
23605 hír az adatbázisban
Sikeres a dinnye promóciós program
Marketinginfo.hu - 2016-08-24 12:45
Promóció

Sikerrel zárult a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum által július közepén indított dinnye promóciós program.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Agrármarketing Centrum 2016. július 19-én indított magyar dinnye promóciós programot hat kereskedelmi áruházlánc - az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO és a SPAR - közreműködésével. A kampány célja az volt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a kiváló minőségű hazai görög- és sárgadinnyére, és megismertesse a vásárlókkal az új fajtatípusokat és termékeket.

A promóciós program minden eddiginél sikeresebb volt: az egy hónapos kampány során a hat áruházlánc 46 üzletében, összesen 124 alkalommal, valamint három belföldi rendezvényen (EFOTT, Tisza-tavi Vágta, Csabai Nyár) zajlott kóstoltatás. Ezek mellett két balatoni Erzsébet-táborban - Fonyódligeten és Zánkán - hat alkalommal jutottak hozzá hátrányos helyzetű gyermekek a gyümölcsökhöz. A promóciós programmal közvetlenül mintegy 70 ezer fogyasztót sikerült elérni, akik összességében több mint 9 tonna hazai sárga- és görögdinnyét kóstoltak meg.

A hazai dinnyetermesztők számára az idei szezon nem volt ideális. Az Európa-szerte tapasztalható kedvezőtlen időjárás miatt csökkent a kereslet a dinnye iránt, beszűkültek az exportpiacok, emiatt csökkentek a felvásárlási árak. A termelők ezért üdvözölték a dinnye promóciós programot, amely részben enyhítette az értékesítési nehézségeket.

Az áruházláncok szintén sikeresnek ítélik a kampányt. Tapasztalataik szerint a tavalyi évhez viszonyítva nőtt a hazai, főként a különleges dinnye iránti kereslet, egyre több vásárló kereste például a magszegény, fekete héjú dinnyét. A promóciós program lezárultával nem ér véget az idei dinnyeszezon, szeptember közepéig még vásárolható jó minőségű, hazai dinnye a piacokon és az üzletekben.

A visszajelzések alapján sikeres dinnye promóciós programot követően a tervek szerint szeptember közepétől kampány indul a hazai alma népszerűsítésére.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dísznövényeket népszerűsítő kezdeményezés indult
  Kampányt indít az agrárkamara a dinnyetermelésért
  A SPAR dinnye-roadshow
  Már kapható a magyar dinnye a legtöbb áruházláncnál
  A hazai dinnye fogyasztását népszerűsítő kampány indult
  Magyar dinnye a SPAR-ban
  Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
  A Tesco árpolitikája ellen tiltakoztak a dinnyetermelők
  A hazai dinnyét népszerűsítő program indul
  Hazai termelőktől vesz dinnyét a Tesco
  Dinnyekampány a SPAR-tól
  Magyar dinnye a Lidl-ben
  Jól fogyott a dinnye a Lidl-ben
  Csak magyar görögdinnye a hazai Tesco-ban
  A SPAR a magyar dinnyetermesztésnek támogatója

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t