Hírek
22795 hír az adatbázisban
A Durex kutatás
Marketinginfo.hu - 2016-08-22 18:45
Márkák

A Durex, a világ vezető szexuális jóléti márkája kiadott egy kutatást, ami a párok nyaralásra vonatkozó szex reményeit, és a technológia kapcsolatukra gyakorolt hatását vizsgálja.

A márka hiszi, hogy a kutatás eredménye, a tanulmányok, és egy videóra vett társadalomkutatás, melyet valós párokkal készítettek, mind bizonyítja, hogy valamilyen megoldásra van szükségünk annak érdekében, hogy jobb legyen a szex a nyaralás alatt.

Egy 2000 felnőtt részvételével készült felmérés feltérképezte az emberek nyaraláshoz fűzött szex-elvárásait, amiből kiderült, hogy 52%-uk reménykedik abban, hogy jobb lesz, ugyanakkor 60%-uk bevallotta, hogy a gyakorlat nem őket igazolta. Ez a szám nem túl meglepő, mivel az emberek 40%-a kevésbé hajlamos kezdeményezni, ha partnere a telefonját nyomkodja az ágyban, és 41%-uk bevallotta, hogy a nyaralós estéket ugyan egymás mellett ülve töltik, de külön képernyőket nézve.

Általánosságban elmondható, hogy a nyaralás közbeni digitális figyelemelterelés különböző formái negatívan hatnak a kapcsolatainkra. Több mint negyedük beismerte, hogy a telefonjuk nyomkodása könnyen vitához vezethet. 59% érzi úgy, hogy vagy ők, vagy partnerük, de leginkább mindketten túl sok időt töltenek a különböző képernyők előtt, és több mint felük érezte úgy, hogy ennek a kapcsolatuk issza meg a levét, 72 válaszadó beismerte, hogy még szex közben is használta a telefonját!

Eltérő válaszok érkeztek az emberek különböző életszakaszaiban. Egyötödük - ezen belül is a 35 éven aluliak egyharmada, akik már ilyen technológián nőttek fel - vallotta be, hogy a telefonjaik és tabletjeik bezavarnak a szexuális életükbe a nyaralás alatt. Mi több, 15%-uk beismerte, hogy a technológiai eszközök megléte miatt szeretkeznek kevesebbet ilyenkor ez a szám a 35 alattiak körében 25%-ra nő.

A közösségi felületek érdekes szerepet játszanak a dolgok ilyen irányú alakulásában: 65%-uk akár napi 3x is posztol a nyaralás alatt, és 42%-uk első körben inkább ezeken a felületeken osztja meg az élményeit ahelyett, hogy ezt a partnerével tenné. A medence vagy a strand ideális helynek tűnhet a kikapcsolódásra, de az emberek majdnem fele azt mondja, hogy még ilyenkor is használja a kütyüjeit, 27%-kal többen a nők, mint a férfiak.

DoNotDisturb

A Durex hiszi, hogy erre van megoldás. A válaszadók 57%-a mondta, hogy felcsigázná őket, ha tudnák, hogy a partnerük kikapcsolta a telefonját, hogy zavartalanul koncentrálhasson a nyaralásra, és az együtt töltött időre. Azért, hogy kiderüljön, pontosak-e az előzetes adatok, a Durex meghívott párokat egy álomnyaralásra, és a kísérlet kedvéért két csoportra osztotta őket: akik használhatták a telefonjaikat, és akik nem.

Dr Sharif Mowlabocus, a Sussex-i Egyetem Szexuális Nézeteltérés központjának szakértője elvégzett egy, a Durex felfedezéseit kiegészítő tudományos kutatást. Azt találta, hogy a párok ahelyett, hogy belevetnék magukat a hálószobai romantikázásba, inkább azzal voltak elfoglalva, hogy a szobájukban elég erős-e a WiFi jel. Dr Mowlabocus azt is elmondta, hogy bebizonyosodott: "a telefonhasználat bátorítás a másik fél számára, hogy ő is nyomkodni kezdje a készülékét", súlyosbítva a problémát.

"A résztvevők határozottan állították, hogy a nyaralásnak a kikapcsolódásról kell szólnia - a munkából, az otthoni életből és a közösségi felületekből is" - foglalta össze Dr Mowlabocus. Mindennek ellenére a hotelszoba manapság már nem az intimitásról és romantikáról szól, mint egykor, hanem inkább egy nyüzsgő médiaközpontra hasonlít, ahol a párok egyből fel akarják tölteni a képeket, lejelentkezni a barátaiknál Messengeren, és végiggörgetni a hírfolyamukon. Megoldás lehet, ha bevezetnek szabályokat, például csak az előtérben használják a telefont, a szobában nem, vagy csak meghatározott időt tölthetnek el a telefonjukon."

Volker Sydow, a Durex nemzetközi igazgatója egyetért: "A nyaralás régen arról szólt, hogy kikapcsolódunk, és több időt töltünk el a párunkkal. Azonban ez a kísérlet bebizonyította, hogy minél inkább az eszközeinkhez fordulunk szórakoztatásért - még a nyaralás alatt is -, ez a kapcsolataink felfrissítésének az útjába áll. A Durex szeretné, ha az emberek megválnának ezektől az eszközöktől a nyaralásuk idejére, és egymás megérintésére koncentrálnának a telefonjuk megérintése helyett."





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Társasok baráti társaságoknak (x)
  Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
  Mit érdemes tudni a férfiak ciklusáról? (x)
  Korbácsoljátok fel a vágyat természetesen! (x)
  Hölgyeknek szánt készítmények a nők kényelméért (x)
  A Durex mobiltechnológiai áttörése
  Durex: új Valentin-napi szpot
  Durex élményterápia az idei Sziget fesztiválon
  Koncentrál a Reckitt Benckiser
  Online filmekkel kampányol a Durex
  Videó: SOS szolgálatot ígér a Durex
  Masszázsra buzdított a Durex
  Láncmasszázs-rekordot döntött a Durex

További hírek ebben a kategóriában

c Orosz kólagyártó
2022-08-03 09:31
Hatalmas érdeklődés a sneaker pi...
Hogyan válasszunk a gyereknek sp...
Márkás gyermekruhák vásárlásával...
Egy kés, ami mindig kéznél van (...