Hírek
23556 hír az adatbázisban
Felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
Marketinginfo.hu - 2016-08-19 16:00
DM

Az előző évekhez hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is szerepet vállal az adatvezérelt marketing szakterületet felmérő, 27 országra kiterjedő kutatás magyarországi adatgyűjtésében.

A "Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising" tavalyi eredményei alapján rendkívüli sebességgel fejlődik ez a terület, ezért is tarják fontosnak, hogy a változásokat, trendeket, hazai és nemzetközi viszonylatban első kézből láthassák és oszthassák meg az érdeklődőkkel.

A kutatás az alábbi fő területeket vizsgálja:
 
  • Az adatvezérelt marketing aránya a marketing piacon belül
  • A különböző csatornákra szánt költségek aránya
  • Az adatvezérelt marketing tudatosságának szintjei régiók és országok szerint
  • A következő év meghatározó adatvezérelt marketing trendjei
  • A különböző országok és régiók hasonló, illetve eltérő adatvezérelt marketing eszközei





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megalakult a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozata
  Felmérés az adatvezérelt marketingről
  Változatlan a direkt marketing piac mérete
  Elindult a harmadik nemzetközi kutatás a data-driven marketing trendekről

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...