Hírek
22709 hír az adatbázisban
Piackutatásban erősít a Business Insider
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-08-19 13:01
Egyéb

A Business Insider azt tervezi, hogy bővíti előfizetés-alapú piackutatási szolgáltatását.

A BI Intelligence nevű piackutató részleg áprilistól működik, londoni irányítással (a Business Insider amerikai piackutató részlege 2013-as). "London a pénzügyi-tech világ központja, itt olyan szolgáltatást tudunk nyújtani az ügyfeleinknek, amelyekre a versenytársaink nem képesek" - mondta John Heggestuen, a BI Intelligence vezető elemzője.

A piackutató részleg többféle előfizetést kínál, 500 és 2500 dollár közti éves díjakkal. Globálisan 5000 előfizetővel rendelkeznek. Külön a brit előfizetési adatok nem publikusak, de Heggestuen annyit elárult a Digiday-nak, a divízió a vártnál jobban teljesít, az előfizetők több mint fele nagyvállalat. Hozzátette, a BI Intelligence egy négyfős startupként kezdte, de ma már egy érett, erős kutatóintézetnek számít.

A szakember arról is beszélt, hogy a Business Insider újságírói stílus nagyban különbözik az USA-ban és Angliában: előbbiben a cikkek sokkal közvetlenebbek, így időre van szükség, amíg az angliai újságírók is ráéreznek erre a stílusra. Az újságírók mellett a BI Intelligence elemzői is rendszeresen részt vesznek belső képzéseken, hogy az előfizetéses riportok stílusa is hasonló legyen az amerikaihoz.

"A Business Insider az Axel Springer egyik legérdekesebb befektetése" - érvelt Ian Maude, a BeHeard ügyvezetője, korábbi médiaelemző. Szerinte a Business Insider túllépett kezdeti tech gyökerein és a jelenlegi vezetés valóságos "birodalmat" épít, mögöttük a tulajdonos Axel Springerrel és olyan társcégek támogatásával mint az eMarketer.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Így terjeszkedik a Business Insider
  Gyors terjeszkedés előtt a Business Insider

További hírek ebben a kategóriában

Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szaks...