A BI Intelligence nevű piackutató részleg áprilistól működik, londoni irányítással (a Business Insider amerikai piackutató részlege 2013-as). "London a pénzügyi-tech világ központja, itt olyan szolgáltatást tudunk nyújtani az ügyfeleinknek, amelyekre a versenytársaink nem képesek" - mondta John Heggestuen, a BI Intelligence vezető elemzője.
A piackutató részleg többféle előfizetést kínál, 500 és 2500 dollár közti éves díjakkal. Globálisan 5000 előfizetővel rendelkeznek. Külön a brit előfizetési adatok nem publikusak, de Heggestuen annyit elárult a
Digiday-nak, a divízió a vártnál jobban teljesít, az előfizetők több mint fele nagyvállalat. Hozzátette, a BI Intelligence egy négyfős startupként kezdte, de ma már egy érett, erős kutatóintézetnek számít.
A szakember arról is beszélt, hogy a Business Insider újságírói stílus nagyban különbözik az USA-ban és Angliában: előbbiben a cikkek sokkal közvetlenebbek, így időre van szükség, amíg az angliai újságírók is ráéreznek erre a stílusra. Az újságírók mellett a BI Intelligence elemzői is rendszeresen részt vesznek belső képzéseken, hogy az előfizetéses riportok stílusa is hasonló legyen az amerikaihoz.
"A Business Insider az Axel Springer egyik legérdekesebb befektetése" - érvelt Ian Maude, a BeHeard ügyvezetője, korábbi médiaelemző. Szerinte a Business Insider túllépett kezdeti tech gyökerein és a jelenlegi vezetés valóságos "birodalmat" épít, mögöttük a tulajdonos Axel Springerrel és olyan társcégek támogatásával mint az eMarketer.