Hírek
23605 hír az adatbázisban
Együtt kampányol a BKK és a Borsodi
Marketinginfo.hu - 2016-08-18 11:02
Promóció

A Borsodi Sörgyár Kft. és a BKK közös akcióval népszerűsíti a felelős alkoholfogyasztást és az éjszakai közösségi közlekedést. A közös kiadványhoz nyereményjáték is kapcsolódik.

A Borsodi Sörgyár Kft. és a BKK Zrt. közös kiadványt készített, hogy átfogó tájékoztatást nyújtson a sűrű és változatos éjszakai közösségi közlekedési lehetőségekről, és hogy segítse a felhőtlen, ugyanakkor felelős szórakozást a pesti éjszakában.

A "Miénk az éjszaka!" című, 5000-es példányszámú kiadvány augusztus 4-től érhető el a belváros népszerű, fiatalok által kedvelt helyein, a Borsodi több budapesti partnerénél. A közös kezdeményezést a BKK buszjáratain, Facebook oldalán, a Borsodi pedig hosztesz promócióival is népszerűsíti a kampány ideje alatt. A kiadványban a Borsodi jóvoltából megtalálható egy, a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos edukációs kvíz is, aminek kitöltésével a helyes megfejtők egy sörvacsorát nyerhetnek a Spílerben.

"A felelős alkoholfogyasztás és közlekedés mindannyiunk közös ügye. Ebben egyik legjobb partnerünk az európai szinten is kitűnő éjszakai közösségi közlekedést biztosító BKK Zrt. Bízom, benne, hogy mostani közös kiadványunkkal mindenki számára hasznos információs anyagot nyújtunk a felhőtlen, de felelős budapesti kikapcsolódáshoz és az egyszerű, ám biztonságos hazajutáshoz" - emelte ki a kezdeményezés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár Kft. ügyvezetője.

"A Budapesti Közlekedési Központ törekvése, hogy ne csak nappal, de az éjjeli órákban is biztosítsa ügyfeleinek a biztonságos és kényelmes hazajutást. Ennek érdekében az elmúlt években többször sűrítettük éjszakai járatainkat, a 4-6-os villamosok már az éjjeli órákban is néhány percenként járnak. Emellett úgy gondoljuk, mindannyiunk érdeke, hogy a járművek jó állapota hosszú távon megmaradjon és a hazaút zavartalan legyen, ezért a Borsodival együtt mindenkit arra biztatunk, hogy felhőtlenül szórakozzon, de felelősséggel fogyasszon" - tette hozzá Dr. Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Momentán Társulat és a Diageo a felelős alkoholfogyasztásért
  Spotify kampány a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
  SMASHED edukációs program a Diageo-tól
  Borsodi: 50 éve az élet habos oldalán
  Legjobb Munkáltató elismerést kapott a Borsodi Sörgyár 2023-ban
  A BKK az ukranokért
  Varga Ivett vezeti a BKK-t február elsejétől
  Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
  Elindult a fővárosi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása
  Bővült a Borsodi Sörgyár értékesítése az idén
  Új kreatív és BTL ügynökséget választott a Borsodi
  Továbbra is a Borsodi a Diósgyőr támogatója
  Bevetette magát a Borsodi
  Integrált kampánnyal vezeti be legújabb sörét a Borsodi

További hírek ebben a kategóriában

Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya
A Magyar Vöröskereszt & Always k...
Díjaztak a LUKOIL-t