Hírek
22709 hír az adatbázisban
Szurkolói körkép az OTP-től
Marketinginfo.hu - 2016-08-05 18:00
Mobilmarketing

A MOB gyémántfokozatú támogatója, az OTP Bank elkészítette olimpiai szurkolói körképét.

Az elmúlt hetekben több magyar olimpikon indulhatott a reggeli edzésekre olyan inspiráló gondolatokkal, melyeket magyar szurkolók írtak nekik. A személyes biztatás nem ér véget a napokban, a sportolók az olimpia alatt is fogadják a szurkolók sorait.

A 4 hónapon át tartó első szakaszban több tízezer biztató üzenet érkezett, melyből majdnem 2000 buzdítást juttattunk el a sportolóknak Hajdú B. István hangján. A legaktívabb a 25-34 év közötti korosztály volt. A kampány több mint 1,5 millió embert ért el, a videós tartalmak pedig Facebookon és YouTube-on 1 millió körüli össznézettséget hoztak.

Az olimpikonok egyenként átlagosan 100 db üzenetet kaptak, a felhasználók pedig több mint 12 000 alkalommal állították be az ébresztőt, hogy csengőhang helyett személyes biztatásra keljenek fel. A kampány sikeréről árulkodik továbbá, hogy 15 olimpikon a kampány indulása után önszántából jelezte, hogy csatlakozni szeretne az aktivitáshoz.

A sportolók az olimpia ideje alatt is fogadják a szurkolói üzeneteket, melyeket az OTP riaria Facebook-alkalmazásán, valamint az ingyenesen letölthető, iOS és Android platformon is elérhető mobilalkalmazásán keresztül küldhetünk el a sportolóknak.

Az applikáció a napokban új funkcióval egészül ki: az összes magyar vonatkozású sportesemény listázva lesz, illetve az egyes versenyszámokhoz külön ébresztést lehet beállítani.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Fatér Gyula az OTP Bank Románia új vezérigazgatója
  Molinón szurkol a Market Csoport
  Meglepte a kenusokat az OTP
  Elindult az OTP Bank olimpiai kampánya

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...