Integrált kommunikációs kampány a Posta Biztosítótól
Marketinginfo.hu - 2016-08-03 13:01 Digitális
A Posta Biztosító július 29. és augusztus 22. között "A biztonság aranyat ér" elnevezéssel egy online, valamint ATL és BTL felületeken futó image kampányt indított.
A Posta Biztosító, mint a Magyar Olimpiai Csapat arany fokozatú támogatója és egyben biztosítója, július 29. és augusztus 22. között "A biztonság aranyat ér" elnevezéssel egy online, valamint ATL és BTL felületeken futó image kampányt indított. A kampány része egy online felületeken megtekinthető image film, valamint a Magyar Olimpiai Csapat éremnyeréseihez kapcsolódó kedvezmény promóció.
A kampány első része, a július 29-én bemutatott, és az Olimpia végéig Facebook-on, valamint Youtube-on látható, kifejezetten erre az időszakra készített image film. A film fő üzenete, hogy a sikeres sportolók mögött is minden esetben áll egy csapat, akik a legnehezebb pillanatokban is segítséget nyújtanak, akik hitet és értelmet adnak a küzdelemhez, és akik megteremtik a biztonságot. "A biztonság és kiszámíthatóság minden alkotó, jövőépítő munka fontos feltétele. A Posta Biztosító büszke arra, hogy elősegítheti a jövő sikereihez nélkülözhetetlen biztos háttér megteremtését" - mondta el Pandurics Anett, a Posta Biztosító elnök-vezérigazgatója.
A kampány második része pedig a több elemből összeálló ATL, valamint BTL felületeken futó éremkedvezmény promóció. A kedvezmény lényege, hogy amennyiben augusztus 5. és augusztus 21. között a Magyar Olimpiai Csapat valamely tagja érmet szerez az olimpián, a versenynapot követő napon a Posta Biztosító éremkedvezményt nyújt a PostaUtasŐr utasbiztosítás díjából.
Az éremkedvezmény kommunikáció első elemeként a Kossuth és a Petőfi rádióban 15 mp-es reklám szpotok lesznek hallhatóak: egy általános, mely az image filmhez kapcsolódik, és egy kedvezmény promócióra felhívó szpot, valamint - ha érmet szerzett a válogatott egy tagja, akkor - egy szintén 15 másodperces szpot ami az adott napi kedvezmény mértékére hívja fel a figyelmet.
Második kommunikációs elemként a Posta országos hálózatában kihelyezett molinók, plakátok és megszólítólapok szolgálnak. Ezeken a felületeken túl pedig az ügyfelek a Posta Biztosító kezelésébe tartozó Facebook (Posta Biztosító hivatalos oldal, Travellerbook, Napi sorsjegy) felületeken, valamint a Posta Biztosító hivatalos mobil applikációján keresztül kaphatnak információt az aktuális kedvezményekről.