A tavaszi promócióban a vevőknek a meghatározott termékekből 2x2 hét alatt minimum nettó 3.000 forint értékben kellett vásárolniuk, hogy hozzájussanak a METRO sorsjegyekhez. A sorsjeggyel megnyerhették a több mint 3.000 db azonnali nyeremény egyikét, vagy részt vehettek a heti nyeremények és a fődíj sorsolásán.
"A METRO legfontosabb célkitűzései közé tartozik, hogy hosszútávon, saját igényeikre szabva támogassa partnereit, a hazai kisvállalkozásokat. Mostani fődíjunk is nagy segítségére lesz majd a nyertesnek, hiszen a mobilitás a vállalkozások egyik legfontosabb kritériuma" - mondta Christina Petermann a METRO Kereskedelmi kft. gazdasági igazgatója.
A METRO "Nyerő hetek" promóciós kampányának újabb, negyedik hulláma július 27-én indult és augusztus 23-án, 23:59 óráig tart, a METSPA szervezésében.A kampányidőszak végén fődíjként egy új Volkswagen Caddy, egy ötszázezer és egy háromszázezer forint értékű utazási utalvány várja tulajdonosát.