A magyarországi Formula 1 futamra különleges meglepetéssel kedveskedett a 150 éves olasz italmárka: a belvárosi Kiosk szórakozóhelyen egy nagyszabású rendezvény keretében mutatta be a verseny hétvégéjén az új üvegeket és csomagolást. Az eseményre ellátogatók az új formavilág bemutatása mellett megismerhették a Martini Racing világát is.
Az olasz italmárka 10 év után most nyúlt először az évtizedek alatt emblematikussá vált palackformájához, annak érdekében, hogy megújítsa és felfrissítse annak kinézetét. A design-váltás egyik oka, hogy a márka még egyértelműben meg szeretné mutatni eredeti olasz hagyományait és a motorsportokkal összefonódott életérzését, másrészt fontos volt az is, hogy a mostani fiatalok világképe más vizuális követelményeket támaszt a márkával szemben, mint akár csak a szüleik generációjának ízlése. Azon túl, hogy teljesen másként gondolkodnak, mint az idősebb generációi, és teljesen más kommunikációs csatornákat használnak a hétköznapjaikban (Instagram, Snapchat, Facebook), új vizuális elképzelésekkel is rendelkeznek mind a formák, mint a színek tekintetében.
Az üvegek új megjelenése azt a fő célt szolgálják, hogy frissnek és izgalmasnak maradjanak a millenniumi generáció számára is ahhoz, hogy az ital továbbra is ott lehessen a hosszú és kellemes beszélgetések asztalainál.
Az új üvegek elegánsak és kifinomult ízlésvilágot tükröznek: mostantól minden Martini terméken azonos és jól felismerhető lesz a logó, megjelenik rajtuk a márka tágabb (Olaszország) és közelebbi (Torinó) szülőhelyének megjelölése és felkerülnek a termékekre a márka ikonikussá vált, 40 éves motorsport támogatásával összefonódó színes csíkjai is.