Hírek
22468 hír az adatbázisban
Hatékonyabbá tehetők a járműhirdetések
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-07-27 10:02
Outdoor/indoor

A Zipcar pontosan nyomon tudja követni, hányan látták a reklámfóliával dekorált partnerautókon lévő hirdetéseket. Egy autós havonta 400-600 dollárt kereshet, attól függően, mekkora a járműdekoráció felülete.

A Zipcar ezzel a kampánnyal ötvözte az old-school járműdekorációt az új technológiával. A kampányban a Zipcar partnere a Wrapify, egy san diego-i startup, amely autótulajdonosoknak fizet, ha megengedik, hogy reklámokat helyezzenek el a járműveiken. Minden autót érzékelővel látnak el, amelyek alapján a hirdetők pontos információkat kapnak arról, merre haladnak a "reklámfelületek" és mennyi ember látja azokat.

A Wrapify alapító-vezérigazgatója, James Heller arról beszélt az Adweek-nek, hogy a szolgáltatásukkal egyfajta hidat szeretnének építeni az out-of-home reklámozás és a digitális marketing közé.

A tavaly alapított Wrapify gyorsan bővül, 25 amerikai városban 35 ezer autótulajdonos csatlakozott a programhoz. Egy autós havonta 400-600 dollárt kereshet, attól függően, mekkora a járműdekoráció felülete és mennyi ideig tart a kampány.

A cég egyik ügyfelének, a PetCo-nak a hirdetését a kampány alatt 8,8 millióan látták, ehhez a partnerautósoknak 4000 mérföldet kellett autózniuk. A Wrapify számításai szerint a PetCo-nak az egy mérföldre eső hirdetési költsége így mindössze 1,13 dollár volt.

A pontos hirdetési árakról nem beszélt Heller, annyit viszont elárult, egy 25 autóval futó 12 hetes kampány ára 1600 dollár, autónként, havonta.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mennyit költs a Google Ads hirdetésekre?
  Adblock-kal hirdeti magát egy járműreklám
  Járműreklám: gazdag eszköztár, vegyes kép
  Járműreklám retro

További hírek ebben a kategóriában

A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...
Drónszabályozó technológia a Vod...