Hírek
21640 hír az adatbázisban
Nissan LEAF küldetése
Marketinginfo.hu - 2016-07-21 16:07
Márkák

Ma még mindig inkább csak második autónak mernek elektromos járművet vásárolni a magyarok, noha a Nissan meggyőződése az, hogy teljes értékű családi autóként is tökéletesen megállja a helyét.

Ennek bizonyítására ajánlott fel egy Nissan LEAF-et a Nissan Sales Central & Eastern Europe a Turbometal blognak. A cél 1000 kilométer megtétele volt, egészen Milánóig, ahol a BL-döntőt élvezhették a srácok az UEFA Bajnokok Ligáját főszponzorként támogató Nissan jóvoltából.

A nemrégiben Online Video Awarddal is jutalmazott Turbometal autós videoblog csapata ezúttal is teljes gázzal vetette bele magát a feladatba, hogy az autó képességeinek határát felfedezzék. A túráról szóló 14 perces kisfilm július 21-én debütált a blog oldalán. A film elkészítésében az ACG Reklámügynökség állt a bloggerek rendelkezésére.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mégsem Angliában kezdi az új X-Trail gyártását a Nissan
  Plakátművészet szálló porral
  A Nissan növelte kilenchavi nyereségét
  Dinamikus fejlődés előtt ál az elektromos autózás
  Képben vannak a magyarok
  Összefogás a járművek légszennyezése ellen
  Elektromos autópiac Spanyolországban
  Focitrükk a Nissantól
  Közösségi médiával differenciál a Nissan
  #UberGreen akció a Föld Napján a Nissan-nal
  BBQ-járművel rukkolt elő a Nissan
  Az egyszerűségben hisz a Nissan
  Kínai partnerrel gyárt luxusautókat a Nissan
  Folytatja az akkumulátor-gyártást az USA-ban a Nissan
  A virtuális valósággal kacérkodnak a márkák

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Danone A Danone-nál az Alpro
2019-04-15 10:59
Olimpikonnal debütál a sloggi
Rita Ora a DEICHMANN új nagyköve...
Két kategóriában lett befutó a d...
A Volkswagen Haszonjárművek 1,8 ...