Hírek
22434 hír az adatbázisban
A tusfürdő vásárlási szokásaink
Marketinginfo.hu - 2016-07-21 13:04
Kutatás

A tusfürdő vásárlási szempont a magyar nők számára az adott termék illata, utána következik a hatékonyság, majd a hidratáló képesség a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése szerint.

A magyar nők döntő többségének, 91 százalékának, az illat az elsődleges döntési szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak - derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. Ezt követi a fontossági sorrendben az adott termék hatékonysága, amely 86 százalék számára volt döntő tényező. Harmadik-negyedik helyen pedig a bőrtápláló (83 százalék), illetve a frissítő hatást (79 százalék) emelték ki a hölgyek.

A válaszadók több, mint fele (68 százalék) nagyon fontosnak tartja a tusfürdő kiválasztásánál, hogy az mentes legyen a vitatott összetevőktől, úgy mint az ásványi olajtól, szilikontól, parabéntől, mesterséges színezékektől. Érdekesség, hogy a magyar nők 28 százaléka kifejezetten a vegán, azaz állati összetevőktől mentes termékeket keresi a drogériák polcain. Ez a szám valószínűleg jócskán magasabb, mint a vegán életmódot követők aránya a lakosságon belül. A CD tusfürdői a CD Reinheitsgebot filozófiának köszönhetően teljesen mentesek az említett vitatott összetevőktől, és mivel állati eredetű anyagoktól mentes termékek, megfelelnek a vegán életmód elvárásainak is.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Körkádat vásárolnál? Segítünk a választásban! (x)
  Inkább az spray kiszerelésű izzadásgátlókat választjuk idén
  Nem kedvelik a magyarok a foguk fehérjét
  Egy tusfürdő 32 tengerimalac árán
  CD: a tusolási szokásaink
  Tudatosan vásárolunk kozmetikumokat
  Trendi lett a minimál a szépségápolásban
  Palmolive promón dolgozott a POS Services
  Hódítanak a golyós dezodorok
  Így választanak kozmetikumot a magyar nők
  Nem a legolcsóbbra hajt a magyar
  Ajándékcsomagok: a dezodor és a tusfürdő a legkedveltebb termékek
  Milyenek a hazai online fogyasztók?
  Fiatalos kozmetikumok

További hírek ebben a kategóriában

Az informatikai szakemberek élet...
A fiatalok csupán 31 százaléka t...
Az elektromos mobilitásra való á...
Többen dolgoznak rövidített munk...