Hírek
23592 hír az adatbázisban
Együttműködik a BMW Motorrad és a Rever
Marketinginfo.hu - 2016-07-19 17:11
Márkák

Céljuk egy motorosokból álló globális közösség felépítése, akik megoszthatják egymással a motorozás szenvedélyét.

A legszebb útvonalak megtervezése, majd más motorosokkal együtt történő végigmotorozása, napközben a tapasztalatok este pedig az élmények megosztása. Ezt a gondolatmenetet szem előtt tartva, a BMW Motorrad stratégiai együttműködésre lépett egy induló technológiai vállalattal, a Rever-rel, hogy felépíthessenek egy motorosokból álló globális közösséget.

2015-ös bevezetése óta a Rever felhasználói több milliónyi kilométert térképeztek fel motorozásuk során a világ 119 országában. Az ingyenes Rever applikáció iOS-en és Androidon egyaránt elérhető, valamint együttműködik a Rever honlapjával, hogy a motorosok segítségére legyen a világ legszebb útjainak felfedezésében, egyéni útvonalak készítésében, a motorozások nyomon követésében és a motoros élmények közösségi médiában történő megosztásában. Az együttműködés lehetővé teszi a BMW Motorrad számára, hogy digitálisan kibővíthesse motorozási élményt nyújtó kínálatát.

"A motorozás jövőjét olyan "összekapcsolt élménynek" látjuk, amelyben a motorosok a legújabb technológiát használják, hogy még jobb utakat találjanak és másokkal is megosztják a motorozás iránti szenvedélyüket" - mondta Heiner Faust a BMW Motorrad értékesítési és marketing alelnöke. "A Rever nagyon ígéretes mobil technológiát kínál az iparágunkban és nagy várakozással tekintünk az együttműködésünkre."

"A motorosok rendkívül szenvedélyes, kalandvágyó emberek" - mondta Justin Bradshaw a Rever társalapítója. "De eddig hiányzott a motorosokra fókuszáló környezet, hogy megoszthassuk szenvedélyünket, élményeinket és ötleteinket. A BMW-vel együttműködve előtérbe hozzuk az innovatív technológiát, a motorozási élményt még elérhetőbbé, még örömtelibbé és még "összekapcsoltabbá" tesszük."

Mark Roebke a Rever vezérigazgatója és társalapítója hozzátette: "Nagyon izgatottak vagyunk, hogy új technológia bevezetésével fokozhatjuk a motorozási élményt és növelhetjük a motorozás iránti lelkesedést világszerte."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A BMW Motorrad Early Bird kampánya
  Crome Communication-t választott a BMW Group
  Két keréken a milliónyi mosolyért
  Készül az új szezonra a BMW Motorrad
  Új kampány a BMW Motorradtól

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...