Hírek
22709 hír az adatbázisban
Kihasználásra váró piaci rés a stadionokban
Marketinginfo.hu - 2016-07-14 14:00
Mobilmarketing

Az Oracle Cloud kutatása szerint a mobilról rendelhető italok és ételek növelhetik a stadionok bevételeit.

Az Oracle Hospitality "The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage" című új kutatása szerint, az elmúlt 12 hónapban szurkolók több mint 40 százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt. A Turnkey Intelligence közreműködésével készült felmérés során 8 ország több mint 3500 szurkolóját kérdezték meg azzal a céllal, hogy feltárják, mi a legfontosabb a számukra.

A jelenlegi trendek szerint a stadionok a kivetítőkre és a játékot megelőző szórakoztató programokra költenek hatalmas összegeket, hogy megtöltsék a lelátókat. A kutatás ezzel ellentétben azt bizonyítja, hogy olyan technológia alkalmazása, amely az étel és ital vásárlását erősíti, nagyobb megtérülést hozhat. Sőt, a felmérés eredményei kimutatták az étel-italhoz kapcsolható technológia kihasználatlanságát, illetve megerősítették a megoldás iránti jelentős keresletet is. Például a mobil technológia használata a rendelés és a fizetés javítására, illetve a hűségprogramok indításának a lehetősége ígéretes út lehet a nagyobb eladások irányába.

Az amerikai szurkolók 68 százaléka és nemzetközi szurkolók 60 százaléka jelezte válaszában, hogy "valószínűleg" vagy "biztosan" rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna ez az opció a stadionban. A nemzetközi szurkolók 18, az amerikai szurkolók átlagosan 30 percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen. Az amerikai válaszadók úgy vélték, hogy további 20 dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne - amely 43 százalékos növekedést jelentene a költések esetében. Az amerikai szurkolók 27 százaléka és nemzetközi szurkolók 14 százaléka nyilatkozta, hogy tagja egy csapat vagy stadion kínálta hűségprogramnak.

A szurkolók a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, amikor arra kérték őket, hogy rangsorolják azokat az elemeket, amelyek a legfontosabbak a szurkolói élményük minőségének szempontjából. 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének 30 százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Habár a mobil technológia használata rendelés és fizetés során, illetve a hűségprogramok bevezetése alig jelenik még meg a stadionokban, a szurkolók komoly érdeklődést mutattak irányukba.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Puskás Aréna nyerte az Év stadionja címet
  Az új technológiai beruházás a céges kultúra fejlesztésével együtt lehet sikeres
  Csatlakozott a NetPincér a SuperShop programhoz
  Vizuális ételrendelő gyűjtőportál indult
  Új marketing vezető az Oracle-nél

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...