Hírek
22780 hír az adatbázisban
22 országba viszi el a magyar paprikát a Maggi
Marketinginfo.hu - 2016-07-11 15:01
Márkák

109 tonna hazai termelőtől vásárolt édesnemes fűszerpaprika-őrleményt használt fel a Nestlé európai hálózata a Maggi konyhai termékek elkészítéséhez 2015-ben.

Magyarországon 2010 és 2014 között évente átlagosan 3058 tonna pirospaprikát állítottak elő a termelők. Ennek közel 4 százalékát 141 termék előállítására használta fel világszerte a Nestlé európai hálózata. 2015-ben több mint 660 tonna termékbe került magyar édesnemes fűszerpaprika-őrlemény, amelyet Norvégiától Dél-Afrikáig 22 országba exportáltak, és közel 60 millió tányér ételt főztek Magyarországon.

A Nestlé konyhai termékeket gyártó üzletága, a Maggi a leves- és ízesítő kockák között több mint a hazai piac felét tudhatja magáénak. 2015-ben a Maggi 268 tonna, azaz összesen közel 27 millió húsleveskockát adott el. 2016 áprilisában legújabb, Csípős Tyúkhúsleveskockáját vezette be hazánkban, ezzel is növelve a magyar édes és erős pirospaprika felvásárlást.

A Nestlé Cégcsoport az elmúlt években folyamatosan bővítette beszállítói körét, így mára már több mint 1700 magyar vállalkozással áll kapcsolatban. Az élelmiszeripari vállalat hazai és globális hálózata is jelentős megrendelője a magyar kkv-knak.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bemutatjuk az 5 Guinness rekorder chilit (x)
  500 millió forint támogatást kap a fűszerpaprika
  A street food adománya
  Csökkenti cukorfelhasználását a Nestlé
  A Nestlé diósgyőri üzeme 24 ország számára készített csokimikulásokat
  Új Maggi promóció
  Online stratégiával nyitott a fiatalok felé a Maggi
  Paprikát vásárol fel a Nestlé
  Szájreklám kampányt indított a Nestlé

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan válasszunk a gyereknek sp...
Márkás gyermekruhák vásárlásával...
Egy kés, ami mindig kéznél van (...
Visszahívta több százezer járműv...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...