Hírek
23632 hír az adatbázisban
Magyarországon tesztelik az IKEA új nappali-bemutatóterét
Marketinginfo.hu - 2016-07-11 11:03
Kereskedelem

Az IKEA "Teremts otthont a valódi énednek!" (Make room for life) koncepciója a vásárlók megváltozott életmódjára reagál, így kínálva új megoldásokat az otthon kialakításában.

A "Teremts otthont a valódi énednek!" projekt célja, hogy könnyebbé tegye a vásárlást, inspirálja a látogatókat, és ne csupán bútorokat, hanem a megváltozott életvitelhez illő lakberendezési megoldásokat kínáljon mindenki számára. Ennek megfelelően alakították át a budapesti IKEA áruház bemutatóterét, ahol a nappalik egyedi kialakításának köszönhetően a belsőépítészeti megoldások a jelen kor kihívásaira és eltérő életkörülményekre adnak választ.

"Hatalmas büszkeség, hogy Magyarországon valósulhatott meg a "Teremts otthont a valódi énednek!" globális projekt részeként a nappali-bemutatótér átalakítása. Az új szemléletnek megfelelően a nappalirészlegen áthaladva négy különböző életmódot folytató, más-más életszakaszban lévő ember nappalijában találhatjuk magunkat. Az átalakítás célja, hogy vásárlóinkat ne csupán a bútorok megvásárlásában segítsük, hanem lakberendezési megoldásokat kínáljunk nekik, inspiráljuk őket" - mondta Laza Péter, a projekt magyarországi vezetője.

A látogatói felmérések alapján az átalakítás óta a nappalirészleget 15%-kal többen sorolták a kiváló kategóriába, mint korábban. A felmérés eredményeiből az látszik, hogy sikeres volt a kezdeményezés, 33%-kal többen találtak átfogó lakberendezési megoldásokat a megújult bemutatótérben.

"Az IKEA számára kiemelten fontos a fejlesztés. Mindig arra törekszünk, hogy olyan megoldásokat kínáljunk a vásárlóink számára, amelyek az emberek élethelyzetei kapcsán felmerülő problémákra reagálnak - ezen az elven alapszik a projekt is. A megújult budapesti nappali-bemutatótérrel az a célunk, hogy az emberek hétköznapjainak részesei legyünk és minél többeket inspiráljunk" - mondta el budapesti tartózkodása során Peter Agnefjäll, az IKEA elnök-vezérigazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
  A semmittevés az igazi kikapcsolódás a magyaroknak
  A konyha szerepét kutatta az IKEA
  Pop-up bemutatóterem az IKEA-tól

További hírek ebben a kategóriában

3,6 milliárd forintot fordított ...
Gyerekkönyvek széles választékba...
Gyermekruhapiaci előrejelzések (...
A nagy WC-választás: melyik lesz...