Hírek
22475 hír az adatbázisban
DOOH kampány a biztosítás nélkül autózás veszélyeiről
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-07-08 14:00
Outdoor/indoor

Az Egyesült Királyságban több mint egymillió autónak nincs kötelező felelősség biztosítása. Erre a veszélyre hívja fel egyhónapos kampányában a figyelmet a Churchill Motor Insurance.

A kampányban a manchesteri, a leedsi, a birminghami és a londoniakat értesítik arról, hogy egy-egy forgalmas útszakaszon hány autós haladt át nem-biztosított járművel. A digitális kijelzőkön megjelenő real time információk azután lesznek láthatók, miután a rendszer összeveti a gépjármű biztosítási adatbázis adatait az áthaladók rendszámával.

A kampány célja a figyelmeztetés: ha az autósok olyan üzenettel találkoznak egy adott útszakaszon, hogy aznap több száz nem-biztosított jármű haladt arra, akkor vélhetően óvatosabban fognak vezetni.

A Churchill Biztosító kampányában a WCRS és az Ocean Outdoor vett részt. Dino Burbidge, a WCRS technológiai és fejlesztési igazgatója arról beszélt, hogy ez a DOOH kampány nagyszerű példa arra, hogy mennyire sikeres az a marketingüzenet, amely a megfelelő embereket szólítja meg a kellő időben és helyen - idézte a szakembert a Screen Media Daily .




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Financial Times és a Santander kihozza a maximumot a DOOH-ból
  PC hűtő felnagyított mása várta az utasokat
  Az elmúlt hónapokban megállt a köteleződíjak emelkedése
  Mit hoz a kötelezőkampány?

További hírek ebben a kategóriában

A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...
Drónszabályozó technológia a Vod...