Hírek
22709 hír az adatbázisban
Snapchaten kampányol az Arena Plaza
Marketinginfo.hu - 2016-07-08 11:03
Mobilmarketing

Magyarországon az elsők között indított Snapchatet az Arena Plaza. A bevezető kampány eredményeként 1 hét alatt 900-ra nőtt a bevásárlóközpont követőinek száma.

Az Arena Plaza évek óta sikerrel használja a közösségi felületeket: a Facebookon több mint 184.000, az Instagramon pedig már 7000 követője van. A bevásárlóközpont nyáron egy új platformot, a hazánkban is egyre népszerűbb Snapchatet vette célba. Bár az időzáras fotó- és videóküldő alkalmazásnak a friss adatok szerint világszerte már 100 millió felhasználója van, a magyar piac még nem igazán ismerte fel az ebben rejlő lehetőségeket. A bevásárlóközpont a social media ügynöksége, a Mindea javaslatára, az elsők között döntött saját Snapchat-profil indításáról.

A profil létrehozása után az Arena Plaza egy exkluzív, csak a Snapchaten elérhető nyereményjátékot hirdetett meg 2016. június 20. és 27. között, melynek fontos eleme volt a felület sajátosságaihoz illeszkedő, naponta változó tartalom. A játék keretében a bérlők által felajánlott, fesztiválszezonra hangolt ajándékcsomagokat lehetett naponta megnyerni, ezekről minden nap kikerült egy My Story, amit a játékosoknak le kellett fotózni és feltölteni az Instagramra '#ArenaFesztival' hashtaggel.

A folyamatosan változó tartalomra azért volt szükség, mert egy My Story mindössze 24 óráig elérhető, így fenntartható a követők érdeklődése és hatékonyan lehet őket aktivizálni. Az Arena Plaza Snapchat profiljának 840 követője lett 1 hét alatt, ami nagyjából a magyarországi felhasználók 1%-át teszi ki.

"Social mixünk új elemmel bővült: mostantól már nemcsak Facebookon és Instagramon, hanem egy izgalmas új platformon, a Snapchaten is követhetnek bennünket. Büszkék vagyunk rá, hogy szinte az elsők között indultunk ezen a csatornán és továbbra is azon dolgozunk, hogy újabb és újabb meglepetésekkel várjuk a rajongóinkat" - mondta el Gedeon Éva, az Arena Plaza marketing menedzsere.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Arena Plaza legfrissebb kutatása
  Kamerás napszemüveggel kampányol a Snapchat
  A Snapchattel kampányol köztéren a Netflix
  Vicces plakátok, csak Snapchat-osoknak
  Snapchat-szerű Facebook hirdetéseket indít a Wendy\'s

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...