"Az utóbbi évek trendje, hogy a fiatalok a szabadtéri bulizás közben is szeretnék a lehető legjobb, legvonzóbb formájukat mutatni. Tapasztaljuk, hogy mekkora igény van a felfrissülésre, a szépségsziget szolgáltatásaira és a Rossmann Fesztiváldrogéria termékeire" - mondja Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketingvezetője.
A Rossmann tavaly debütált a Szigeten a Fresh&Crazy kitelepüléssel, ezt a jelenlétet fejlesztette tovább és terjesztette ki idén a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT és a Strand fesztiválokra is.
A megjelenés része a speciális szortimenttel feltöltött Rossmann Fesztiváldrogéria, ahol a tisztálkodó- és illatszereken kívül a nyaralás és bulizás kellékei is megtalálhatók. A szépségszigeten pedig sminkesek és fodrászok veszik kezelésbe az érdeklődőket, ezen kívül fesztiváltól függően koktélbár, táncos showműsor, vízi röplabdapálya és egy óriási habmedence várja az érkezőket.
A fiatalok körében történő márkaismertség-növelés és lojalitáserősítés mellett a drogérialánc a fesztiváljelenlétet kihasználja a szintén a célcsoportnak szóló legújabb fejlesztésének, a Rossmann Mobilappnak a népszerűsítésére is. Így a Rossmann hoszteszkommandó egyik kiemelt feladata az új alkalmazás bemutatása, valamint termékmintákkal, parfüm "kóstoltatással", tetoválásokkal csábítják a közönséget.
"A VOLT fesztiválon nagyon pozitív fogadtatásban volt részünk, hozzávetőlegesen több mint 10 ezer kontaktust tudtunk teremteni a Rossmann stand, illetve hoszteszeink által. Most pedig már a Balaton Soundon vár mindenkit a Rossmann Fresh&Crazy" - hívta fel a figyelmet a marketingvezető.