Hírek
21829 hír az adatbázisban
29 díjat söpört be a Samsung a Cannes Lions-on
Marketinginfo.hu - 2016-06-28 12:00
Reklám

A Samsung Electronics 29 díjat nyert a múlt héten megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a gyártó lett "Az év kreatív hirdetője" is.

Idén a Samsung 11 különálló marketing kampányát díjazták. Ezek mindegyike a vállalat jövőképét mutatja be, amely az élet gazdagabbá tételét, valamint az innovatív technológiákon és termékeken keresztül megteremtett jobb világot vázolja fel. A Samsung kampányainak kreativitása és inspiráló marketingmegoldásai iránt segítették hozzá a vállalatot ahhoz, hogy az első koreai cég legyen, amelyet az "Az év kreatív hirdetőjének" választanak.

A Samsung több győztes kampánya, így a brainBAND, a Voices of Life és a SeeColors is, a vállalat nagyobb, Launching People márkakampányának részét képezi. A Launching People-t a kreatív szakma már széles körben elismerte. A tavalyi Cannes Lions például a társadalmi értékeket bemutató innovatív megközelítésmódja miatt méltatta a kampányt és díjazta, hogy sikerült bevonni a felhasználókat az álmaik megvalósításáért folytatott küzdelmük megosztásába.

A brainBAND elnevezésű viselhető eszköz - amely célja, hogy a nagy igénybevétellel járó sportok közben megelőzze és monitorozza az agy rázkódását - a fesztivál egyik kiemelt győztese lett. A kampány 6 elismerést söpört be, így többek között az "Use of New Technology" kategóriában arany díjjal is jutalmazták.

A Voice of Life applikáció lehetővé teszi, hogy a koraszülött babák az inkubátorban is hallják édesanyjuk hangját, szívverését és közelebb érezhessék magukat szülőjükhöz. Az alkalmazáshoz készített megható történet az "Online Video" kategóriában ezüst díjat érdemelt.

Két Bronz Ororoszlánnal ismerték el emellett a Samsung magyar Colorlite céggel együttműködve kifejlesztett '#SeeColors' androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárját. A megoldásnak hála, színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és ismerhetik meg a valódi színeket. A Magyarországon született és kivitelezett ötlet a "Mobile - Networked/Connected mobile technology" kategóriában és "Digital Craft - Innovative use of technology" kategóriában is díjat érdemelt.

Ugyancsak két díjat - köztük "Activation by Proximity" kategóriában aranyat - nyert a Blind Cap elnevezésű viselhető pánt és úszósapka, amely figyelmezteti a gyengénlátó úszókat, amikor a pálya széléhez közelednek. Az eszköz eddig is számos sportolónak segített javítani egyéni idején, és mára megszerezte a Spanyol Paralimpiai Bizottság jóváhagyását is, így bevethető lesz a riói paralimpiai játékokon, amelynek a Samsung egyben a hivatalos szponzora is.

"Az év kreatív hirdetője cím Samsung marketing szakembereinek és ügynökségi partnereink a szoros együttműködésének köszönhető" - mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. - "Továbbra is arra törekszünk, hogy jelentőségteljes innovációinkkal és emberközpontú marketingkampányainkkal bővítsük a Samsung márkafilozófiáját és a legkedveltebb márkává tegyük a Samsungot."

Az idén immár 63. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztivál 15 000-nél is több kreatív kommunikációs, hirdetési és marketing szakember legnagyobb globális találkozója. Az évente a franciaországi Cannes-ban megtartott rendezvényen 24 kategóriában mintegy 43 000 pályamunkát mutatnak be a TV reklámoktól kezdve a sajtó-, kültéri- és online PR-aktivitásokon át a marketingmegoldásokig.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Samsung Electronics teljesítménye csökkent
  A fiatal Claudia Cardinale látható az idei fesztivál hivatalos plakátján
  Hátrányos helyzetűek integrációját segíti a Samsung
  Nem hétköznapi óriásplakát nem hétköznapi órával
  Kreativitás a hirdetésekben
  A Samsung aktivitása Rióban
  Bioüzemanyag készül a sörgyártás maradványanyagaiból
  Bronz Oroszlánt nyert a Samsung kampánya
  A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője

További hírek ebben a kategóriában

A Rama Süti Challenge branded co...
Az OTP Ingatlanpont reklámsoroza...
A Café Reklám Zrt. megalapította...
A 150 éves PICK jubileumi kampán...