Hírek
22709 hír az adatbázisban
Felgyorsítja a digitalizációt a CIB Bank
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-06-27 16:03
Digitális

Az online értékesítésen és az innováció felgyorsításán alapul a pénzintézet digitalizációs stratégiája.

Felgyorsítja a digitalizációt a CIB Bank, megújítja például internetbankját és bevezeti a papírmentes ügyfélkiszolgálást - mondta Ákos Tamás, a bank vezérigazgató-helyettese hétfői Budapesten háttérbeszélgetésen. Kifejtette, folyamatosan és gyorsan változnak az ügyfelek igényei, amire az internet és az okos mobileszközök világában szintén gyorsan kell reagálniuk a bankoknak.

Simák Pál, a bank elnök-vezérigazgatója kiemelte: a digitális és hagyományos kiszolgálás ötvözetén, az online értékesítésen és az innováció felgyorsításán alapul a pénzintézet digitalizációs stratégiája, amely növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.

A bank idén márciusban bevezette a legújabb mobilbanki alkalmazását, amelyet mára 26 ezer ügyfél töltött le, s amely hamarosan újabb funkciókkal, köztük mobiltelefonra küldött automatizált és személyes üzenetekkel segíti majd a pénzügyek kezelését. A digitalizáció előretörését mutatja az is, hogy az elmúlt egy évben több mint hatszorosára nőtt az online csatornákon érkező termékigénylések száma az előző évhez képest, miközben a folyósított lakossági hitelek 34 százalékát is ilyen módon kezdeményezték.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elindult a CIB bank őszi digitális kampánya
  Vodafone IoT megoldás a CIB banknál
  Ingatlanértékesítési kampány a CIB Csoportnál
  Digitalizáció a vállalati dokumentum kezelésben
  Digitális stratégiai lépés a CIB Banktól

További hírek ebben a kategóriában

Hasít a közösségi média a vásárl...
A 6 legfontosabb tény, amit a sz...
A karácsonyi internetes vásárlás...
Csak néhány ötlet, amivel mégis ...