Hírek
22709 hír az adatbázisban
Sportmarketing céget vett a Nielsen
Marketinginfo.hu + MTI - 2016-06-23 18:00
Egyéb

A piackutató Nielsen Holdings megvette a sportipar mérésében, értékelésében és fejlesztésében piacvezető ausztrál Repucom vállalatot.

A Repucom megvétele magában foglal minden tevékenységet, adatot, a fejlett analitikai adatfeldolgozás és eszközei mellett a folyamatban lévő ügyfélszolgálati munkákat is. A tranzakció értékét nem közölték.

A tranzakcióval a növekvő sport szektor elemzéseinek első számú szolgáltatója lett a Nielsen, mivel globálisan is kiterjeszti sporttal kapcsolatos ajánlatait. A szponzorálás piaca a világon csaknem megduplázódott 2010 óta: 35 milliárd dollárról 60 milliárd dollárra emelkedett.

A Repucom által létrehozott néhány új módszer a sport mérésének leghatékonyabb eszközei közé tartozik: logókat felismerő, médiamérési technológiájuk képes mérni évenként több mint 5,3 millió órányi tartalmat és 1,1 millió interjút. Ezek összekapcsolása hozzájárult, hogy a Repucom vezető globális szolgáltatóvá fejlődjön, amely a legnagyobbak közül több mint 1700 jogtulajdonos, márka, ügynökség és műsorszolgáltató cég megbízásait teljesíti.

Az akvizíció eredményeként a Nielsen ügyfelei használhatják a Repucomnak a módszereit, beleértve az "IQ Media Value" -t is, amely szabadalmaztatott módszerrel méri egy márka sugárzási idejének minőségét, figyelembe véve a látott konkurens márkák sugárzásának méretét, időtartamát és számát. A sport világpiacán mércének tekintik a Repucom cég márkák sugárzásával kapcsolatos adatait és mérési módszerét - közölték.

Paul Smith, a Repucom alapítója a közlemény szerint elmondta: az akvizíció fordulópontot jelent az egész sportmarketing gazdasági területén. A Nielsen jelentős összeget ruházott be a globális sport kínálatába, és akvizíciója jelzi a terjeszkedést Kína, Mexikó, és Oroszország irányába is - tette hozzá.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!
  Újítás a Nielsentől
  Sportmarketing a Live PR-től
  Megújította együttműködését a Puma és a BMW
  Sportmarketing Tagozat indul az MMSZ-ben

További hírek ebben a kategóriában

Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szaks...