Új mobilapplikáció a DMRV Zrt.-től
Marketinginfo.hu - 2016-06-22 14:26
Mobilmarketing
A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz.
A Duna Menti Regionális Vízmű elkészítette új mobilapplikációját, az SAP Multichannel Foundation for Utilities ügyfélszolgálati alkalmazást. Az applikáció használatával személyes és telefonos ügyfélszolgálat megkeresése nélkül intézhetik ügyeiket az ügyfelek.
A felhasználó megtekintheti az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségét és címét, ellenőrizheti a saját adatait, a vízmérők gyári számait és állását. Lehetőség nyílik megváltoztatni a telefonszámot és email címet, illetve akár számlamásolatot is kérhet, amit a regisztrált e-mail címen kap meg a fogyasztó.
Nemcsak az ügyfél kommunikálhat a DMRV Zrt.-vel, hanem a vízszolgáltató is tud üzenetet küldeni a felhasználó részére. Így a fogyasztók tájékoztatást kaphatnak a soron következő diktálás, leolvasás időpontjáról, az esedékes számláról, a vízmérő hitelességének közelgő/megtörtént lejártáról, a későbbiek folyamán pedig műszaki információkról: például arról, jelenleg hol van csőtörés, mikorra várható a hiba elhárítása.
A DMRV Zrt. bevezeti a QR-kóddal történő fizetési lehetőséget is, hogy megkönnyítse az ügyfelek dolgát a számlák kiegyenlítésében. Az első vásárlásnál regisztráció szükséges, de ez is pár lépésben, néhány perc alatt elvégezhető. A második vagy sokadik tranzakciónál pedig már csak be kell jelentkezni, így a vásárló akár 5 másodperc alatt elintézheti a fizetést.
Kapcsolódó cikkek:
Az applikáció alapú autós utazás
Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
Átalakítja ügyfélszolgálatát a Whirpool
Keresik a szép hangú ügyfélszolgálatosokat
Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
Magas szintű kiszolgálást nyújtanak a biztosítók
|