Hírek
22112 hír az adatbázisban
Szerényen nőttek a Tiffany online eladásai
Marketinginfo.hu - 2016-06-21 14:00
Kereskedelem

A vállalat nemrégiben kezdte online eladásait a Net-a-Porter-en keresztül lebonyolítani. Ennek sikere lehet a kulcsa a globális növekedésnek.

Mark Aaron alelnök egy befektetői fórumon nem közölte a negyedévre vonatkozó pontos online sales adatokat, annyit mondott csak, enyhe növekedést könyveltek el az online üzletágukban. A Tiffany & Co. összesített eladásai a most zárult negyedévben viszont 7,4%-kal csökkentek, a tavalyi év hasonló időszakához képest.

A Net-a-Porter.com-mal áprilisban kezdett együttműködni a Tiffany és ez az első alkalom, hogy termékeik értékesítését egy másik online kereskedőre bízzák. Ez kulcsfontosságú lépés a globális növekedésben, hiszen a Porternek 170 országban van kiépített értékesítési csatornája, míg a Tiffanynak csak 13-ban.

A májusban zárult negyedévben az értékesítés nettó árbevétele 891,3 millió dollár volt (-7,4%), a nyereség 16,6%-kal esett vissza 87,5 millió USD-re - írta a Internet Retailer.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megvásárolták a Tiffany ékszeripari vállalatot
  Nőtt a Tiffany negyedéves profitja
  Csökkent a Tiffany negyedéves profitja
  Kávézót nyitott a Tiffany
  Ügynökséget keres a Tiffany
  Illegális weboldalakat perel a Tiffany
  Elutasították a Tiffany fellebbezését az eBay-jel szemben

További hírek ebben a kategóriában

A taktikai nadrágok típusai és e...
Lendületet vettek a Daimler elad...
Áramütés veszélye miatt kávéfőző...
Az építő zselékről