Hírek
23632 hír az adatbázisban
Kisokossal segít a TV-választásban a Media Markt
Marketinginfo.hu - 2016-06-16 15:01
Kereskedelem

A jelentős sportesemények alkalmával sokan szánják rá magukat, hogy lecseréljék korábbi készüléküket, hogy nagyobb, élesebb felbontású és extra szolgáltatásokat is kínáló tévét állítsanak a nappaliba.

Az átlagfelhasználóknak gyakran nehézséget okoz lépést tartani a legújabb trendekkel, ezért a Media Markt összegyűjtötte a fontosabb TV vásárlási tudnivalókat. Ma már célszerű szakértők segítségét kérni a tv vásárlásnál, mert a technológia folyamatos fejlődésével évről évre jelennek meg olyan újdonságok, amelyekről keveset tudnak a vásárlók. Az olyan feliratok, mint a 3D, UHD/SUHD, ívelt oled jelentése sokak számára még ismeretlenek.

A korábbi HD készülékeket a digitális átállással szinte teljesen leváltották a Full HD képernyős TV-k. Nagyjából két éve találkozhatunk a piacon 4K, UHD és SUHD készülékekkel, melyek a korábban széles körben elterjedt FULL HD felbontás négyszeresét nyújtják, a Media Markt szakértője szerint a kezdeti bizalmatlanság után egyre népszerűbbek ezek a termékek, a vásárlások 40 százalékában már ilyen eszközöket választanak a fogyasztók. A különbség a kettő között, hogy míg az UHD televízióknál LED technológiát alkalmaznak, addig az SUHD készülékeknél kvantum LED technológiát, amely a 4K felbontású Blu-ray filmeknél érzékelhetően jobb kép- és mozi élményt nyújt. A 3D televíziók helyett az ívelt képernyők iránt is egyre nagyobb a kereslet, szakértők ezt a jobb térhatással magyarázzák.

"A mobiltelefonokhoz hasonlóan a televízióknál is folyamatosan nőttek a képernyőméretek az elmúlt néhány évben. Azt tapasztaljuk, hogy míg korábban a 100-109 cm-es, ma a 120-127 cm-es képátlójú tévéket keresik a legtöbben. Korábban egy ekkora képernyőnél minden esetben felhívtuk a figyelmüket, hogy mérlegeljék a szoba méreteit, ahová a készüléket szánják, hiszen ha túl közel ülnek az ilyen nagy tévékhez, akkor egy régebbi készülék esetében zavaróan szemcsésnek fogják látni a képet. Természetesen a Full HD készülékek megjelenésével a nézési távolság csökkent, például egy 50 collos készüléket elég, ha 2 méterre állítunk a foteltől, közelről is élesen láthatunk minden részletet" - tanácsolta Szánthó Balázs a Media Markt Árkád ügyvezető igazgatója.

A SMART TV-k - interneteléréssel és plusz funkciókkal bővített televíziók - térhódítása évről évre töretlen, az újonnan vásárolt készülékek fele már rendelkezik ilyen extrákkal. A gyártók is nagy hangsúlyt fektetnek a szolgáltatásra, minden évben valamilyen új fejlesztéssel kedveskednek a fogyasztóknak. Az internetre való csatlakozás mellett fontos számukra az USB és HDMI kompatibilitás, az áruházak részéről pedig a kedvező részletfizetési akciókat és a különböző kiegészítő szolgáltatásokat, mint például a készülék beüzemelés várják.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
  A Media Markt-e lesz a Tesco győri elektronikai részlege
  Bírságot kapott a Media Markt
  Kereskedelmi gyakorlat a Media Markt szemszögéből
  A Media Markt modernebb lett
  Időpontfoglalás a Media Markt-nál
  Remek hónapok előtt áll az elektronikai eszköz piac
  Fellendülés előtt az okostévé piac

További hírek ebben a kategóriában

3,6 milliárd forintot fordított ...
Gyerekkönyvek széles választékba...
Gyermekruhapiaci előrejelzések (...
A nagy WC-választás: melyik lesz...