Sikeres a Telekom sportkampánya
Marketinginfo.hu - 2016-06-16 12:09
Mobilmarketing
Egyetlen nap alatt több mint 200 ezer rajongó fejezte ki szurkolását a Magyar Telekom "Szurkolói szív" alkalmazásával, így a kezdeményezés már közel 280 ezer követőnél jár.
Közel 280 ezer rajongót gyűjtött eddig a Magyar Telekom Szurkolói szív alkalmazása, miután egyetlen nap alatt több mint 200 ezren csatlakoztak a kezdeményezéshez. A Telekom Szurkolói szív megoldása segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak: így például korábban a kézilabda Bajnokok Ligája döntőre készülő veszprémi kézilabdásoknak, a Ferencváros Franciaországban meccselő válogatott focistáinak, vagy éppen a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpia Csapa tagjainak. Az egész nyáron át tartó kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.
Az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül egy gombnyomás segítségével bárki elküldheti virtuális szívdobbanását - ezzel jelezve a rajongását, szurkolását, támogatását a versenyzők, a csapatok felé, ezáltal is támogatva őket a felkészülésben és a lehető legjobb eredmények elérésében. Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az '#egyekvagyunk' használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.
Kapcsolódó cikkek:
A Telekom téli kampánya
A paralimpikonokért is dobog a szurkolói szív
Új sportolókat támogat a Telekom
Névadó szponzora lett a Telekom a veszprémi kéziseknek
Vizes vébét szponzorál a Telekom
Fradi főtámogató lett a Telekom
A veszprémi kézisek szponzora marad a Telekom
|