A Huawei az elmúlt három évben a globális futballvilág olyan vezető sportszervezeteivel kötött partneri megállapodást, mint az AC Milan, az Arsenal, az Ajax, az Atlético de Madrid, a Paris Saint-Germain és a Borussia Dortmund. A vállalat a futballcsapatokkal kötött megállapodások mellett nemzetközi labdarúgó sztárokat is márkanagykövetei között tudhat, például Lionel Messit, Robert Lewandowskit, illetve Alexis Sánchezt.
"Kitörő örömmel tölt el bennünket, hogy a nemzetközi futballvilág képviselői mellett immár Magyarország labdarúgó sportját is támogathatjuk" - mondta Seth Wang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi vezetője, a Magyar Labdarúgó Szövetség támogatásának bejelentése után, aki egyben bízik a magyar csapat jó szereplésében is. "Vállalatunk mottója, a "Make It Possible", és a magyar válogatott bejutása az Európa-bajnokságra összhangban állnak. Bízunk benne, hogy a támogatásunkkal hozzájárulunk a magyar csapat további sikereihez és további eredményekben gazdag szereplést kívánunk számukra az Európa-bajnokságon!"
Facebook applikáció a szurkolóknak
A "Make it possible" Facebook applikáció felhasználói kreatív fotókat készíthetnek arról, hogyan szurkolnak a nemzeti válogatottnak. A legkreatívabb fotó készítőjét a vállalat egy Huawei P9 okostelefonnal jutalmazza. A Huawei szurkolói applikációja 2016. június 8. és július 11-e között érhető el a Huawei Mobile Hungary Facebook oldalán.