Hírek
22945 hír az adatbázisban
Budapesti kerület lett az év Marketing Fővárosa
Marketinginfo.hu - 2016-06-06 09:21
Egyéb

Május 31-én volt a második Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadója.

"Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével a Magyar Marketing Szövetség hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést." - nyilatkozta Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.

A Magyar marketing Szövetség elkészítette a 2016-os Országos Városmarketing Térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. A térképből is jól látszik, hogy mindösszesen négy megyéből nem érkezett nevezés. Tizenegy város egynél több pályázattal nyert Városmarketing gyémántot, míg 19 város egy pályázattal nyert. Budapestről két kerület adott be nevezést, amelyből mindkettő elismerésben részesült.

Az erő- és esélyegyenlőségi viszonyok miatt Budapest nem nyújthat be pályázatot, azonban a fővárosi kerületek önálló településként nevezhetnek, akik így teljes részeseivé válhatnak az Országos Városmarketing Díjnak.

A második évben 70 nevezés érkezett. A 35 várost képviselő szervezetek 6 kategóriában pályázhattak. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 24 nevezés érkezett. Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését.

Az idei év fődíjasa, Budapest XIII. kerülete lett, így ezentúl viselheti a "Marketing Fővárosa 2016" kitüntető címet. A díjat Holopné Schramek Kornélia, alpolgármester asszony büszkeséget megfogalmazó gondolatokkal vette át. A XIII. kerület 6 nevezést nyújtott be, 6 Városmarketing Gyémánt díjat nyert el és a versenykiírás szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben a Marketing Fővárosa.

A Marketing Fővárosa fődíj mellett a XIII. kerület a Városmarketing nagykövete különdíjat is megkapta, hiszen ők nyújtották be a legtöbb pályázatot, ezzel is bizonyítva, hogy komplex marketing tevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.

A Marketingaktív megye 2016 különdíjat Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye nyerte. Ezt az elismerést azon megye kapta meg, ahonnan a legtöbb település részesült Városmarketing gyémánt elismerésben. Cégénydányád egy, Nyírbátor kettő, míg Vásárosnamény négy nyertes pályázata révén vált Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye a "Marketingaktív megyévé".

Az idei évben a Városmarketing Díj Gyémánt Ranglista 2015-2016 élén Győr városa áll 9 gyémánt díjas pályázattal, miután a tavalyi négy gyémánt elismerést követően, idén öt újabb gyémánttal lett gazdagabb.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa 2021-ben is!
  Ismét Siófok a Marketing Fővárosa
  Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
  Országos Városmarketing Díj 2019
  Siófok lett a Marketing Fővárosa 2018-ban!
  A főváros után indultak az agglomeráció ingatlanárai
  Többen jelentkeztek az 5. Országos Városmarketing Versenyre
  Miskolc lett a Marketing Fővárosa 2017-ben
  Kiosztották az Országos KKV Marketing Díjakat
  Városmarketing találkozó Budapesten
  Újjáélednek Budapest belső kerületei
  Tata a Marketing Fővárosa

További hírek ebben a kategóriában

Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szaks...