Hírek
22492 hír az adatbázisban
A Hyundai online kampányán dolgozott a Republic
Marketinginfo.hu - 2016-05-26 17:00
Digitális

A Hyundai a foci EB-re egy filmet is készített, melyben egy szenvedélyes focidrukker kisfiú szemszögéből meséli el a rajongás valódi élményét.

A 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos szponzora, a Hyundai Európában több helyszínen rajongói parkkal várja a drukkereket, futballrajongóknak szóló játékában pedig meccsjegyeket és más izgalmas ajándékokat nyerhetnek a résztvevők. A Hyundai az aktivációhoz egy filmet is készített, melyben egy szenvedélyes focidrukker kisfiú szemszögéből meséli el a rajongás valódi élményét.

A nemzetközi kommunikációért a londoni székhelyű The Viral Factory felel. A Magyarországon is megjelenő kampány kommunikációs támogatását a Republic Group biztosította. A The Viral Factory megbízásából a Republic labdarúgás, autó-motor témájú weboldalakon és social média oldalakon népszerűsítette az aktivációt és a filmet.

"Régi partnerünk a Republic Group, korábban előadóként részt vettem a BrandFestivalon is. Szakmai téren kölcsönösen tiszteljük egymást, nem volt kérdés, hogy kivel szeretnénk dolgozni" - mondta Matt Smith, a The Viral Factory alapítója. "A Hyundai nagy ügyfelünk, a 16 országos kampány kiemelten fontos számunkra. Öröm számunkra, hogy a magyarországi kampányt sikeresen teljesítettük."





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Hyundai megvásárolná a Boston Dynamics robotfejlesztőt
  A címvédő Michelisz hosszabbított a Hyundai-jal
  Elismerték a Republic Groupot Londonban
  Outdoor és POS kampányt indít a Danone a Republic-kal
  Mizo ATL kampány a Republic Grouptól

További hírek ebben a kategóriában

Alapos igényfelmérés nélkül képt...
Határon átívelő online sütőakadé...
Ahol a kultúra és a rádiózás tal...
Egyes amerikai kórházakban robot...