Egyesül az Azet és a RAS Szlovákia
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-05-26 13:09
Egyéb
A Ringier Axel Springer Szlovákia elindította északi szomszédunk legnagyobb integrált reklám-értékesítéssel foglalkozó szervezetét.
A Ringier Axel Springer Szlovákia és az Azet.sk új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt egyesítették reklámértékesítési osztályaikat miután a két cég bejelentette, hogy megállapodást írnak alá fúziójukról 2016. júniusában.
Az új integrált reklámértékesítési egység teljes körű hirdetési és médiaközi szolgáltatásokat kínál majd ügyfeleinek. A Media Impact Slovensko vezetője értékesítési igazgatóként Michal ®atkuliak lesz.
A két értékesítési osztály összevont tevékenységét egy új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt végzi majd. A személyre szabott hirdetési megoldásokat - például natív hirdetéseket és a webes videóreklámokat magukba foglaló innovatív hirdetési termékeket - kínáló új szervezet központja Pozsonyban lesz. A portfólió erős nyomtatott és online márkákból áll - köztük 11 nyomtatott és több mint 50 digitális médiatermékkel -, amelyek a felhasználók döntő többségét elérik Szlovákiában. Michal ®atkuliak - aki az újonnan létrejött értékesítési igazgatói pozíciót tölti be - fogja vezetni a Media Impact Slovensko értékesítési területét, míg a nyomtatott termékekért felelős értékesítési igazgató továbbra is Roman Fülöp marad.
Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint "a Media Impact Slovensko elindításával a regionális Media Impact hálózat részévé válunk, és ezt a versenyelőnyt arra használjuk fel, hogy ügyfeleinknek a lehető legmodernebb hirdetési szolgáltatásokat nyújtsuk. Manapság a digitális világ minden platformon kapcsolódik a kreativitáshoz, a tartalmakhoz, a natív, programozott hirdetésekhez és a webes videó-hirdetésekhez. Michal ®atkuliak - aki már régóta felel igazgatóként az online értékesítési tevékenységért, és aki az egyik vezető szakértője a digitális hirdetésnek a régióban - fogja vezetni az integrált reklámértékesítési osztályt a Media Impact Slovensko márkanév alatt."
A Media Impact Slovensko egy még 2013. augusztusában a Media Impact Polska beindításával bevezetett koncepciót követ, amelynek második állomása a Media Impact Srbija elindulása volt 2015-ben. A hálózat új tagjaként a Media Impact Slovensko hozzáférhet a legmodernebb technológiára épülő digitális kiadói és hirdetési megoldásokat is lefedő nemzetközi szakértelemhez csakúgy, mint az erős online és nyomtatott márkák széles skálájához.
Ralph Werner, a hirdetés-értékesítés fejlesztéséért felelős csoportszintű igazgató szerint: "a Media Impact Slovensko a harmadik integrált reklámértékesítési szervezet, amelyet e márkanév alatt indítunk be. Nagy lépés ez számunkra a több csatornát átfogó hirdetési megoldások olyan ügyfeleinknek való nyújtásában, akiknek több közép-kelet európai országban is vannak tevékenységeik."
Kapcsolódó cikkek:
Új vezető a Szilády Nyomda Kft. élén
Szlovákiában vezet be új szolgáltatást a RAS
Szlovákia legnagyobb digitális médiacége jött létre
|