Hírek
22467 hír az adatbázisban
Ilyen egy tökös köztéri hirdetés
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-05-19 12:03
Outdoor/indoor

Két heregolyó (A Fiúk) reagálnak az időjárás változására egy ausztrál alsónadrág-márka kampányában.

A Bonds márka ismert reklámfigurái, "A Fiúk" egy melbourne-i hétemeletes épület tűzfalán tértek vissza, hogy real-time módon reagáljanak az időjárás, elsősorban a hőmérséklet ingadozásaira. Az ügynökség (Clemenger BBDO Melbourne) magyarázata szerint hideg időben a fiúk összezsugorodnak és a billboard felső része felé veszik az irányt, míg kánikulában lent érzik jobban magukat.

A reklám kivitelezését menedzselő oOh! media vezérigazgatója, Brendon Cook szerint a hőmérséklet változását valós időben mutató reklámok kimutathatóan magas fogyasztói elégedettséget generálnak - tudósított az Adweek.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mennyit költs a Google Ads hirdetésekre?
  Országmarketing ausztrál módra
  Hőmérsékletre változó OOH kampány a Diageo-tól
  Hőre változó DOOH
  Időjárás-vezérelt kampány a Stella Artois-tól

További hírek ebben a kategóriában

A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...
Drónszabályozó technológia a Vod...