Hírek
23448 hír az adatbázisban
2016: a mobilmarketing szökőéve?
Marketinginfo.hu - 2016-05-18 13:00
Mobilmarketing

Vajon az idei lesz az az év, amikor ismét nagyot lendül a mobilkommunikáció, és végképp kihagyhatatlanná válnak a mobil csatornák mindenféle információ megosztásból?

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom május 24-én - idén második alkalommal - konferenciát rendez a mobilkommunikációban jártas és az iránt érdeklődő szakemberek számára.

A konferencián az Egyesült Királyságból, Ausztriából és Németországból érkező vendégelőadók számos külföldi példát mutatnak be, melyek akár a hazai piacon is alkalmazhatóak lehetnek. Nick Fuller, a brit direkt marketing szövetség mobilmarketing tagozatának korábbi vezetője egy körképet nyújt majd az angol piacról és a mobil csatornák használatáról a hirdetők szemszögéből.

Peter Hofbauer, az osztrák Dimoco mobil üzletágának vezetője egy konkrét esettanulmányon, a McDonald's számára készített ételrendelő mobilalkalmazás és dialógusmarketing-eszköz bemutatásán keresztül világítja meg jobban a viselkedés alapú célzás sokak számára egyelőre homályos területét.

Vit Soupal, a Deutsche Telekom európai M2M /IoT és Big Data marketing vezetője pedig az adatvezérelt mobilmarketing-megoldások eszközoldali lehetőségeiről beszél majd.

Bognár Vera és Brindza Gábor átfogó hirdetéspiaci helyzetelemzése után három előadó is a mobil fizetési technikák és az ehhez kapcsolódó fogyasztói viselkedés problematikáját járja körül. Pataki Gábor, a Mobiltárca Szövetség főtitkára az NFC-használat és a geolokáció oldaláról, Mondovics Péter, a MasterCard marketingvezetője az ilyen szolgáltatások mindennapi térnyeréséről, Nagy Norbert, a különleges nyomdászati megoldásokkal foglalkozó Prime Rate marketingvezetője pedig a hibrid technológiák felhasználásának új lehetőségeiről tart majd előadást.

Ezen kívül a rendezvény tematikája olyan speciális területeket is érint majd, mint a közösségi média "mobilizálódása", amelyről Boroznaki Gergő, a Crane ügyfélkapcsolati igazgatója tart majd egy Instagram-központú prezentációt; a vonalkód/QR-kód/termékinformáció kérdéskör, amelybe Krázli Zoltán, a GS1 vezető szakértője vezeti be a hallgatóságot; az adatgyűjtés és mobil direktmarketing kapcsolata, amelyet Gönczy Gábor, a Stylers vezetője mutat majd be; valamint a mobilalkalmazások hasznosítása a egészségügy területén, amelybe Faller Richárd, a TÁMOP/MeNTA projektvezetője segítségével ismerhet majd meg a hallgatóság.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Konferencia a mobilmarketingről
  Mobilmarketing kutatás a DIMSZ- és a Magyar Telekomtól

További hírek ebben a kategóriában

Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...