Hírek
23626 hír az adatbázisban
Egyre népszerűbb az Order&Pay a Starbucksnál
Marketinginfo.hu - 2016-05-09 10:13
Mobilmarketing

A kávézólánc 300 legforgalmasabb egységében a tranzakciók 10 százaléka már mobilos rendeléssel indul.

A vállalat negyedéves jelentéséből kiderül, egyre több vendég használja a mobiltelefonját a rendeléshez és a fizetéshez (order&pay) a Starbucksnál. A március végén zárult negyedévet tekintve a Starbucks-nál a fizetési tranzakciók 24 százaléka mobiltelefonnal történik. Az Order&Pay lényege, hogy a vendégek út közben rendelhetnek italt, amit aztán várakozás nélkül vehetnek át a hozzájuk közel eső Starbucksban.

A mobilos applikáció olyan népszerű, hogy a következő hónapokban valamennyi kávézójukban elérhetővé teszik. Számszerűsítve a vizsgált negyedévben 8 millió Order&Pay fizetés történt (az előző negyedévben hatmillió). Sokat elmond, hogy a 300 legforgalmasabb kávézójukban is elérte a 10 százalékot a mobilos fizetések aránya (csúcsidőben pedig a húszat). Néhány hét múlva a Starbucks új lovalty programot jelent be, kifejezetten a mobilos megrendelést használók számára. A Starbucks app-ját 19 millióan töltötték le az USA-ban. Jó hír a vállalat számára, hogy a felhasználók aktívak: az iPhone-nnal rendelkezők 86, míg az androidosok 79 százaléka frissítette az Order&Pay alkalmazást - írta a Mobile Strategies 360.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
  A Starbucks és az Alibaba stratégiai megállapodást kötött
  Starbucks siker az Instagramon
  Már mobillal is lehet rendelni a Starbucksban

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...