Hírek
22709 hír az adatbázisban
Media Hungary: Meddig gyorsulhat az emberi agy?
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-05-06 12:29
Egyéb

Neuromarketingről és a HR szakma digitális kihívásairól is szó lesz a legnagyobb hazai médiakonferencián.

Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban? A Media Hungary május 10-11-én amellett, hogy pontos képet fest a média jelenét és jövőjét meghatározó trendekről, kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is.

Milyen érzelmi és tudati állapotban hozunk vásárlói döntést? Melyek az impulzív vásárlás sajátosságai? Mennyire fontosak az érzelmek és az élmény a televíziós műsorokban? A Media Hungary keretében az Élmény és ügyfél című konferencia hasonló kérdések mentén vizsgálja az egyik legdinamikusabban fejlődő szakmai terület, a neuromarketing aktualitásait.

Az előadások keretében szó esik arról, hogy a digitalizáció hatására korábban elképzelhetetlen mennyiségű információ éri el az emberi agyat, a döntéshozatali folyamat pedig rendkívüli módon felgyorsult. A konferencia arra a kulcskérdésre keresi a választ, hogy hogyan lehet megtalálni a válaszokat a gyorsuló változásokra, illetve hogyan tud agyunk alkalmazkodni a megnövekedett tempóhoz és impulzus számhoz?

A munkahely mint élmény

A média- és kommunikációs ipar mellett a HR szakma is folyamatos változásokon megy keresztül. A megszokott sémák és vállalati struktúrák egyre kevésbé működnek a digitalizáció és a különböző generációk eltérő szemlélete miatt. A szerveztek "laposodnak", egyre csökken a vezetők megmondó ember szerepe, a jövő a fejlesztő vezetőé, aki teret ad munkatársainak a kibontakozásra. A cégek, vállalatok munkaerő piaci versenyképessége kapcsán egyre fontosabb, hogy élményeket nyújtsanak a munkavállalóknak. A közösségi média pedig egyre inkább a munkaerő keresés és kiválasztás legfontosabb eszközévé válik. Ezeket a témákat vizsgálja a Media Hungary Human Resources vagy inkább Human Care? című konferenciája.

Hogyan fogyaszt a felső tízezer?

A különböző társadalmi- és korcsoportok eltérő fogyasztói és médiahasználati szokásai speciális megközelítést követelnek meg mind a média- mind a marketing szakemberektől. Mi jellemző az X,Y,Z és Alfa generációkra? Milyen az önértékelésük, márkaszeretetük és pénzköltési hajlandóságuk? Hány éves korban alakul ki a márkatudatosság? Hogyan és mire költenek a jómódúak? Mik a felső tízezer vásárlási szokásai? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket boncolgat a Media Hungary a Legyenek új céljaink! című szekció keretében.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A HR szakma veszélyben lehet
  A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta
  Sakkozni fogunk az idei Média Hungary konferencián
  Digitális csodafegyverek a Media Hungary-n
  Erről szól a Media Hungary
  Media Hungary 2015: összeér a TV és a közösségi média
  Gerilla majom üdvözlete a Media Hungary résztvevőinek
  Láthatatlan kéz: a tartalom- és performance marketing
  Out of home megoldások a városok századában
  Márkák ereje
  Media Hungary 2015: újjászületik a médiaipar

További hírek ebben a kategóriában

Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szaks...