Hírek
22088 hír az adatbázisban
Schneider siker a Google pályázatán
Marketinginfo.hu - 2016-04-29 11:03
Márkák

A Schneider Electric második helyezést ért el a Google és az IEEE Little Box Challenge nevű pályázatán.

A feladat a jelenleg forgalomban lévő, hűtőláda méretű invertereknél tízszer kisebb prototípus megtervezése és megépítése volt, amely a különböző eszközök, például napelemek vagy akkumulátorok által termelt áramot a háztartásokban és a vállalati környezetekben egyaránt használható váltóárammá alakítja.

A szokatlanul kisméretű inverter megalkotásához a Schneider Electric egy nemzetközi műszaki-informatikai szakértőkből és a vállalat Edison programjának tagjaiból álló csapatot hívott össze. Az iparági igényeket figyelembe véve, a méret helyett elsősorban a megbízhatóságot és a hatékonyságot szem előtt tartva láttak munkához. A cél egy olyan nagy teljesítményű,
2 kW-os átalakító megalkotása volt, amely versenyképes áron, egyszerűen legyártható. Egy egész éven át tartó kutatómunkát követően a vállalat 2015 júliusában négy szabadalmi kérelemmel együtt nyújtotta be a prototípust, amely akkora, mint egy kompakt fényképezőgép.

Az inverterek egyre fontosabb szerephez jutnak a gazdaságban, valamint a fogyasztók kényelmének biztosításában. A kisebb helyigényű, alacsonyabb gyártási és beszerelési költségű átalakítóknak köszönhetően növekedhet a napenergiával működtetett háztartások száma, hatékonyabbá válhat a villamos hálózatok energiaelosztása, valamint az energiaszegény területek áramellátása is egyszerűsödhet.

"A prototípus sikere után azon dolgozunk, hogy ügyfeleink számára is elérhetővé tegyük ezt az innovatív technológiát, és ezzel segítsük belépésüket az energiaellátás új korszakába" - mondta Prith Banerjee, a Schneider Electric műszaki vezérigazgatója és ügyvezető alelnöke.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét a Google a legerősebb márka Magyarországon
  Folytatódnak a Google vállalkozásoknak szóló képzési programjai
  Újra indul a Campus Residency program
  Az Apple és a Google maradt idén is a világ legértékesebb márkája
  Újabb elismerést kapott a Schneider Electric
  150 millió eurós pályázat a Google-tól
  Exportösztönzés indul nagyvállalati támogatással
  Urbanisztikai ötleteket vár a Schneider Electric
  Már félmillióan járnak a Schneider Electric egyetemére

További hírek ebben a kategóriában

Magyar fejlesztésű fitneszgépet ...
Nagyszabású elektromobilitási of...
A Ford T-modell a Közlekedési Mú...
Erős évre számít a Kia az idén a...