Hírek
22492 hír az adatbázisban
Nagyobb márkaaktivitás ajánlott a reptereken
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-04-28 14:00
Outdoor/indoor

A Nielsen tanulmánya szerint a márkák sokkal nagyobb tömegeket érhetnének el, a lokáció alapú mobilkommunikációval a repülőtereken.

A repülőterek ideális környezetnek tekinthetők üzleti úton lévők és nyaralni indulók elérésére - olvasható a Nielsen felmérésben, amit a Clear Channel Outdoor felkérésére végeztek az USA-ban. A tanulmány áttekinti a reptéri kommunikáció eszközeit, a digitális OOH-t, az óriásplakátokat, és az interaktív megoldásokat.

Az üzleti úton lévő és nyaralni induló megkérdezettek több mint háromnegyede mondta, hogy észlelte a reptéri digitális reklámokat, és több mint egyharmaduk állította, hogy látogatott már meg olyan site-ot vagy app-ot, amire egy reptéri hirdetés hívta fel a figyelmét. A tanulmány arra is rámutat, hogy az utazók 80 százaléka folyamatosan internet kapcsolatban van a reptéren (jórészt WiFi), ez a magas arányú online elérhetőség pedig remek lehetőséget kínál a mobileszközökre irányuló, célzott hirdetéseknek.

A reptéren internetezők és mobilnetezők szállodai és utazási ajánlatokra, valamint elektronikai eszközökre, például fényképezőgépekre keresnek rá. Az üzleti úton lévőket főleg az utazási infók, és a laptopok, tabletek, okostelefonok érdekelték. A megkérdezettek 60 százaléka szerint a reptéri üzletek csak kiváló minőségű termékeket árulnak. A Nielsen kutatása 2169 fő megkérdezésével készült, online formában - foglalta össze a Screenmedia Daily.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nőttek az élelmiszer eladások
  Újítás a Nielsentől
  TV-s reklámozással erősít a kereskedelem
  Márkaverseny: első az eredet
  Reptéri poggyászszállító, mint mozgó reklámeszköz
  Teljesíti az elvárásokat a MasterCard reptéri várója
  Alaposan meglepte a Carlsberg a reptéri utazókat
  Reptéri DOOH
  Reptéri promóció a Picktől
  Reptéri látásteszt az Auditól
  Sikeres volt a reptéri hungarikum-promóció

További hírek ebben a kategóriában

Alkotások használt gumiabroncsok...
A MÁV bringás reggeli
Igazi \'zöld\' kemping a Szigete...
#loveislove - a Coca-Cola a Szig...