A repülőterek ideális környezetnek tekinthetők üzleti úton lévők és nyaralni indulók elérésére - olvasható a Nielsen felmérésben, amit a Clear Channel Outdoor felkérésére végeztek az USA-ban. A tanulmány áttekinti a reptéri kommunikáció eszközeit, a digitális OOH-t, az óriásplakátokat, és az interaktív megoldásokat.
Az üzleti úton lévő és nyaralni induló megkérdezettek több mint háromnegyede mondta, hogy észlelte a reptéri digitális reklámokat, és több mint egyharmaduk állította, hogy látogatott már meg olyan site-ot vagy app-ot, amire egy reptéri hirdetés hívta fel a figyelmét. A tanulmány arra is rámutat, hogy az utazók 80 százaléka folyamatosan internet kapcsolatban van a reptéren (jórészt WiFi), ez a magas arányú online elérhetőség pedig remek lehetőséget kínál a mobileszközökre irányuló, célzott hirdetéseknek.
A reptéren internetezők és mobilnetezők szállodai és utazási ajánlatokra, valamint elektronikai eszközökre, például fényképezőgépekre keresnek rá. Az üzleti úton lévőket főleg az utazási infók, és a laptopok, tabletek, okostelefonok érdekelték. A megkérdezettek 60 százaléka szerint a reptéri üzletek csak kiváló minőségű termékeket árulnak. A Nielsen kutatása 2169 fő megkérdezésével készült, online formában - foglalta össze a
Screenmedia Daily.