A Kika szerette volna éreztetni a közönségével, hogy minden ízlésnek és élethelyzetnek megfelelő megoldásokat nyújt a vásárlóinak. Ezért egy különleges meglepetéssel készült a Kika környezetében sétálók számára.
A készítők csapata a budaörsi Kika körüli boltok környékén (a Tesco és az InterSport parkolóiban) kiválasztott egy-egy személyt, akiknek egy jellemző tulajdonságához passzolt egy Kika termék. Ezt a termékajánlatot pedig helyben, 3-4 perc alatt egy szórólapra tették egy személyre szabott üzenettel és egy hosztesz segítségével kézbesítették a címzettnek.
Így kaptak személyre szabott szórólapot a kismamák (szoptatós hintaszék), a barátnők (csajos koktélospoharak), az üzletembereknek (főnöki bőrfotel), egy begipszelt lábú vásárló (kényelmes lábtartó), a kockás felsős vagy az "I love New York" pólós vásárlók (new yorkos függyöny).
A Kika akciója sikeresnek bizonyult, a személyre szabott szórólapok hamar célba értek. A vásárlókat meglepték a találó üzenetek, és mosolyogva vették át a szórólapokat a hostessektől.