Hírek
23434 hír az adatbázisban
Személyre szabott szórólappal kampányolt a Kika
Marketinginfo.hu - 2016-04-28 16:03
DM

A Kika szerette volna éreztetni a közönségével, hogy minden ízlésnek és élethelyzetnek megfelelő megoldásokat nyújt a vásárlóinak. Ezért egy különleges meglepetéssel készült a Kika környezetében sétálók számára.

A készítők csapata a budaörsi Kika körüli boltok környékén (a Tesco és az InterSport parkolóiban) kiválasztott egy-egy személyt, akiknek egy jellemző tulajdonságához passzolt egy Kika termék. Ezt a termékajánlatot pedig helyben, 3-4 perc alatt egy szórólapra tették egy személyre szabott üzenettel és egy hosztesz segítségével kézbesítették a címzettnek.

Így kaptak személyre szabott szórólapot a kismamák (szoptatós hintaszék), a barátnők (csajos koktélospoharak), az üzletembereknek (főnöki bőrfotel), egy begipszelt lábú vásárló (kényelmes lábtartó), a kockás felsős vagy az "I love New York" pólós vásárlók (new yorkos függyöny).

A Kika akciója sikeresnek bizonyult, a személyre szabott szórólapok hamar célba értek. A vásárlókat meglepték a találó üzenetek, és mosolyogva vették át a szórólapokat a hostessektől.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A XXXLutz megvette a Kikát
  Szórólapozni is lehet felelősen
  További konszolidáció várható a szórólap piacon

További hírek ebben a kategóriában

Duettezik a Baileys és az Euroví...
Grafikus képzés nem csak művésze...
Ezek a világ legetikusabb vállal...
Add el először a személyiséged, ...